ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علت ارائه آپدیت های زودهنگام امروز ویندوز چه بود؟

چند ساعت پیش، مایکروسافت تصادفا بیلد شماره 16212 ویندوز 10 را برای موبایل ها و پی سی های 32 بیت منتشر کرد در حالی که پیش تر وعده داده شده بود بیلد شماره 15220 برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

چند ساعت پیش، مایکروسافت تصادفا بیلد شماره 16212 ویندوز 10 را برای موبایل ها و پی سی های 32 بیت منتشر کرد در حالی که پیش تر وعده داده شده بود بیلد شماره 15220 برای موبایل ها و بیلد 16203 برای پی سی منتشر شود.

این آپدیت فقط برای اینسایدرها نبود و برای همه کاربرانی که آپدیت Creators را منتشر کرده بودند در دسترس قرار گرفت. اما به محض اینکه این آپدیت ها از دسترس خارج شد، چند بیلد دیگر به صورت تصادفی برای موبایل، اکس باکس و دیگر دستگاه ها منتشر شد.

دانا سرکار از مایکروسافت همان لحظه توییت کرد که هیچ کس نباید این آپدیت ها را دانلود و نصب کند اما مایکروسافت هم بالاخره در پستی این موضوع را رسما اعلام کرد.

سرکار می گوید که همه این اتفاقات به دلیل اشتباهات غیر عمدی پیش آمده در سیستم مهندسی ارائه آپدیت ها بوده و سبب شده که بیلدها برای کاربران ارسال شود. مایکروسافت سریعا این رویه را متوقف کرد و جلوی آپدیت ها را گرفت.

اگر شما در حال حاضر ویندوز 10 با شماره بیلد 16212 روی دستگاه خود نصب دارید، احتمالا مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد اما باید بدانید که این ورژن کامل نیست و ایرادات خود را دارد. اگر می خواهید به ورژن پیشین باز گردید، به بخش Settings رفته و از بخش Update & Security، گزینه Recovery را فعال کنید. البته این قابلیت تا 10 روز دیگر در اختیار شما قرار دارد، بنابراین عجله کنید.

روی موبایل اما موضوع کمی پیچیده است چون این بیلد مشکلات عدیده ای دارد و نصب نمی شود. باید با استفاده از Windows Device Recovery Tool، ویندوز 10 موبایل خود را فلش کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdadansari
    mehrdadansari | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    خداروشکر که ویندوزم فیکه و این اپدیتا تاثیری روم نمیذاره-_-

    • keivan
      keivan | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      خخخ حرف بامزه ای بود ویندوز اورجینال قابلیتهایی داره که هرکی بفهمه میخره متاسفانه ایرانیان عزیز خوابن

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    واه واه برا موبایل چه بده. باید فلش کنه!

    • high end
      high end | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

      خوب اندرویدم همین طوره .مشکل اینه که آپدیته اشتباهه اگه تو اندرویدم اشتباه یه کاری کنی فقط باید دوباره فلش بزنی

مطالب پیشنهادی