ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ TCL در خصوص جدا شدن نمایشگر از بدنه موبایل بلک بری KEYone

انتهای سال ۱۳۹۵ بود که شرکت بلک بری موبایلی تحت عنوان KEYone معرفی کرد؛ تلفن هوشمندی که سعی می کرد هم طرفداران اندروید را راضی کند و هم دل افرادی که هنوز ته مانده علاقه ای به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

انتهای سال ۱۳۹۵ بود که شرکت بلک بری موبایلی تحت عنوان KEYone معرفی کرد؛ تلفن هوشمندی که سعی می کرد هم طرفداران اندروید را راضی کند و هم دل افرادی که هنوز ته مانده علاقه ای به کیبوردهای فیزیکی دارند را به دست آورد.

اما آزمایش های اخیری که در خصوص تست مقاومت این موبایل انجام شده، چندان برای سازنده خوشایند نیست. برای مثال با فشاری ساده، پنل نمایشگر از جای خود خارج می شود. با جستجویی در وب، می بینیم که تعدادی از کاربران این دستگاه، با همین مشکل رو به رو شده و تصویر مربوط به آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند. (تصویر فوق)

با این حال، شرکت TCL به عنوان سازنده بلک بری KEYone، بیانیه ای را آماده کرده تا از محصول تازه اش دفاع کند:

شرکت TCL Communication سابقه ای بلندبالا در ارائه محصولات بسیار باکیفیت به مشتریان خود در سراسر جهان دارد و بلک بری KEYone هم در این میان مستثنی نیست. برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت بلک بری KEYone، از متریال قوی و با کیفیت استفاده شده و دستگاه در فرایند تولید زیر تست های متعدد قرار گرفته تا بتواند به استانداردهایی بالا برای استفاده طولانی مدت در زندگی روزمره دست پیدا کند. 

از نگرانی پیش آمده بابت جدا شدن نمایشگر از بدنه آگاهیم. از بین هزاران بلک بری KEYone که تا کنون به فروش رسیده، تنها تعداد بسیار کمی گزارش چنین مشکلی را مخابره کرده اند. 

تیم های ما در حال بررسی مشکل هستند و تصمیم داریم درجه مقاومت این بخش را افزایش دهیم تا هرگونه احتمال جداسازی نمایشگر از بدنه از میان برداشته شود. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۴ تیر ۱۳۹۶

    زیبا و گران همین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی