ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش گوگل به انتقادات کاربران پیرامون حذف جک 3.5 میلی متری از پیکسل ۲

امروز «اورین هنکاک» مدیر انجمن پیکسل در واکنش به انتقادات کاربران از حذف جک هدفون 3.5 میلی متری در پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال اعلام کرده که با استفاده از مبدل ها هنوز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

امروز «اورین هنکاک» مدیر انجمن پیکسل در واکنش به انتقادات کاربران از حذف جک هدفون 3.5 میلی متری در پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال اعلام کرده که با استفاده از مبدل ها هنوز می توان از  پورت USB-C به عنوان جک 3.5 میلی متری استفاده کرد.

تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری که در گوگل استور با قیمت 20 دلار به فروش می رسد.

هنکاک عقیده دارد حذف جک 3.5 میلی متری امکان ارائه تجربه صوتی و دیجیتالی را همزمان با حرکت به سمت نمایشگر بدون حاشیه فراهم می کند.

پست او در فروم گوگل شامل لیستی از هدست های ساخت گوگل و دارای تائیدیه این شرکت است که با این دو موبایل جدید سازگاری دارند. او می گوید:

در این پست اطلاعات بیشتری را در رابطه با سازگاری پیکسل 2 با هدفون های مختلف ارائه می کنیم. این اسمارت فون هنوز هم قابلیت پشتیبانی از هدفون های مختلف را دارد با این تفاوت که ما پورت قبلی را به USB-C تغییر داده ایم که در لپ تاپ ها و موبایل های امروزی در حال متداول شدن است.

ممکن است برخی از کاربران تصمیم به خرید هدفون های USB-C داشته باشند به همین خاطر راهنمایی هایی را درباره هدفون های سازگار با پیکسل 2 به شما ارائه می کنیم. نکته اصلی که باید در نظر داشه باشید این است که پیکسل 2 با هدفون هایی سازگارند که از صدای دیجیتالی پشتیبانی کنند.

دو اسمارت فون جدید گوگل همراه با آداپتور مبدل USB-C به جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه شده اند. هنگام خرید لوازم جانبی صوتی برای هر یک از این موبایل ها به یاد داشته باشید که آنها از صدای آنالوگ پشتیبانی نمی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    شما به نمایندگی ما ملت ایران سکوت اختیار کنی سنگین تری

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    گوه و عن پیشرفت رو در اوردن والا بخدا .. داداچ داری اشتباه میزنی ....خخخخ

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    پس لطف کن این حرکت زیبا رو توقزوین انجام بده

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    این بهونه ها چیه میارین!
    مگه گلکسی اس8 و نوت 8 یا الجی جی6 و وی 30 بدون حاشیه نیستن؟ تازه به نظر من طراحیشون هم نسبتا از پیکسل 2 خوشگل تره. اونم با قیمت 20 دلار!! مثلا تو ایران بیاد 80 تومن تبدیل برای یه هندزفری! خودش پول یه هندزفری متوسطه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی