ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Boomerang Mail؛ جایگزینی ایده آل برای اپلیکیشن جیمیل

همیشه تعداد کاربران اپلیکیشن ها ملاکی برای برتری آن ها نیست. مثال بارز این جمله را می توانید در اپ جیمیل ببینید که تنها دلیل استفاده بیش از یک میلیارد نفر از آن فقط و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

همیشه تعداد کاربران اپلیکیشن ها ملاکی برای برتری آن ها نیست. مثال بارز این جمله را می توانید در اپ جیمیل ببینید که تنها دلیل استفاده بیش از یک میلیارد نفر از آن فقط و فقط نصب اپ به طور پیش فرض در دیوایس های اندرویدی بوده و گرنه از نظر امکانات و راحتی استفاده اپلیکیشن های به مراتب بهتری هم نسبت به آن وجود دارند.

اگر برای مدیریت ایمیل ها به چیزی فراتر از جیمیل احتیاج دارید، نسخه جدید Boomerang Mail را به عنوان یکی از گزینه های خوب جایگزین به شما پیشنهاد می کنیم. بومرنگ چند سال پیش کار خود را با ارائه یک افزونه کروم برای زمان بندی ایمیل های جیمیل آغاز کرد، اما از سال 2013 تصمیم گرفت که با ساخت یک اپلیکیشن مستقل جای پایش را در بازار محکم تر کند.

نتیجه کار، خلق اپلیکیشنی بود که به لطف به‌روزرسانی های مستمر حالا به یکی از قدرتمندترین ایمیل های شخص ثالث تبدیل شده و گزینه خوبی برای جایگزینی جیمیل به شمار می آید.

دلایل زیادی هستند که بومرنگ را جایگزین جیمیل کنید. اولین دلیل، بهره گیری از هوش مصنوعی برای مدیریت ایمیل هاست. به لطف دستیار هوشمند این اپلیکیشن بسیاری از کارها را می توانید با دادن فرمان های صوتی انجام بدهید.

مثلا با فرمان صوتی Brief Me، از اپ بخواهید که یک آمار کلی از ایمیل های جدید و مواردی که پاسخ نداده اید را به شما ارائه کند. حتی می توانید از این دستیار هوشمند زمان قرارهای ملاقات هایتان را هم بپرسید یا از آن بخواهید که به بعضی ایمیل ها پاسخ خودکار بدهد.

این دستیار هوشمند در جستجوهایتان هم می تواند کاربرد داشته باشد. مثلا می توانید از آن بخواهید که یک فایل PDF را در ایمیلی مشخص جستجو کند، یا حتی اطلاعات تماس یک مخاطب را برایتان به نمایش درآورد.

اما دلیل بعدی امکان زمان بندی ایمیل هاست؛ چه آنهایی که می خواهید بفرستید و چه مواردی که به اینباکس تان می آیند. بومرنگ میل برای آنکه نوتیفیکیشن ایمیل های جدید مزاحم تمرکزتان روی کار نشود، می تواند زمان نمایش نوتیفیکیشن آن ها را هم به تأخیر بیندازد.

ایمیل هایی که نمی خواهید در لحظه بفرستید را هم می توانید زمان بندی کنید تا در زمان دلخواه شما به مقصد برسند. اما در کنار دستیار هوشمند و سیستم زمان بندی ایمیل ها، بومرنگ میل برگ های برنده دیگری هم دارد که چیزی نیستند جز رابط کاربری ساده و زیبا و احساس راحتی که از حضور در محیط آن دارید.

به لطف نظم حاکم بر رابط کاربری، دسترسی به گزینه ها به ساده ترین شکل ممکن انجام می گیرد. ضمنا می توانید کارهایی مثل پاک کردن ایمیل ها، ارسال به آرشیو یا زمان بندی آن ها را با ژست های حرکتی انجام بدهید که هم به شدت آسان هستند و هم برای صرفه جویی زمان در مدیریت اینباکس بسیار مفید و موثر ظاهر می شوند.

در مجموع تمام این قابلیت ها دست به دست هم داده اند که با بومرنگ تجربه بسیار خوبی از مدیریت ایمیل ها داشته باشید. بومرنگ از حساب های جیمیل، اکسچنج، آتلوک و هات میل پشتیبانی می کند و می توانید همین حالا و به رایگان آن را برای iOS و اندروید دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که دستیار هوشمند فعلا در نسخه iOS اپلیکیشن ارائه شده، ضمن این که رابط کاربری بهتر و مدرن تر را در همین نسخه مشاهده خواهید کرد.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی - دانلود از کافه بازار 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی