ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل نرم افزاری خلبانان امریکن ایرلاینز
تکنولوژی

یک نقص نرم افزاری و احتمال لغو هزاران پرواز ایرلاین آمریکایی در کریسمس

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک نقص در سیستم رایانه ای کمپانی «امریکن ایرلاینز» این امکان را برای خلبانان این شرکت فراهم کرده تا هفته منتهی به کریسمس را مرخصی بگیرند. در این صورت احتمال آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک نقص در سیستم رایانه ای کمپانی «امریکن ایرلاینز» این امکان را برای خلبانان این شرکت فراهم کرده تا هفته منتهی به کریسمس را مرخصی بگیرند. در این صورت احتمال آن می رود که هزاران پرواز در آن برهه زمانی بسیار پرتردد بدون خلبان زمین گیر شوند.

به گفته سخنگوی اتحادیه خلبانان، تا امروز ۱۵۰۰ پرواز برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر بدون خلبان مانده اند. البته مقامات کمپانی مورد بحث در روز جمعه و با کشف عیب در سیستم ثبت برنامه خلبانان خود جلوی گرفتن مرخصی تعداد بیشتری را گرفتند، اما هنوز دردسر پیدا کردن خلبان برای آن ۱۵۰۰ پرواز پابرجاست.

امریکن ایرلاینز برای حل مشکل مذکور قصد دارد با وعده پرداخت اضافه بخشی از خلبانان مرخصی گرفته را به کار در هفته آخر دسامبر مجاب کند. مطابق ایمیل ارسالی به کارکنان، خلبانان در صورت انصراف از مرخصی خود ۱.۵ برابر بیش از مقدار معمول دستمزد خواهند گرفت. با این همه به احتمال فراوان باز هم نیاز به اجاره موقت خلبان از سایر ایرلاین ها یا حتی دیگر کشورها وجود خواهد داشت.

به طور حتم با پایان این بحران، کمپانی هواپیمایی مورد بحث به سراغ توسعه دهنده نرم افزار سیستم ثبت برنامه خلبانان خود خواهد رفت و به احتمال فراوان جریمه ای چند میلیون دلاری را روی دست آن شرکت نرم افزاری خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایلیا محسن نژاد
    ایلیا محسن نژاد | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    اگه ایران بود میگفتن اشتباه شده برگردین سرکارتون :))

  • امیرالبلوشی
    امیرالبلوشی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    ای خداااااا اون وقت ماروببین ??

مطالب پیشنهادی