ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل خرید «Shazam» را رسما تائید کرد

هفته گذشته خبرهایی در مورد خرید سرویس موسیقی Shazam توسط اپل به گوش می رسید و حالا کمپانی کوپرتینویی این مساله را رسما تائید کرده است. این دو شرکت سابقه همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

هفته گذشته خبرهایی در مورد خرید سرویس موسیقی Shazam توسط اپل به گوش می رسید و حالا کمپانی کوپرتینویی این مساله را رسما تائید کرده است.

این دو شرکت سابقه همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند و «Shazam» یکی از نخستین اپلیکیشن هایی بود که از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008 به آن راه پیدا کرد.

Shazam که همزمان با انتشار iOS 8 با سیری یکپارچه شده بود در سال های اخیر قابلیت جدیدی از قبیل شناسایی برنامه های تلویزیونی، پوستر فیلم های سینمایی، تبلیغات نشریه ها و محتوای واقعیت افزوده را به سرویس خود اضافه کرده است. با این حال آنچه که Shazam را به گزینه ای جذاب برای تیم کوک بدل کرده نه شناسایی محتوای تبلیغات روزنامه ها بلکه همان سرویس موسیقی و پتانسیل های این کمپانی در زمینه واقعیت افزوده است.

اپل معمولا در مورد خرید استارتاپ های کوچک بیانیه رسمی منتشر نمی کند اما در مورد این سرویس موسیقی رویکر دیگری در پیش گرفته است:

خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که Shazam طی قراردادی به اپل می پیوندد. از زمان راه اندازی اپ استور این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه ها بوده و نظر صدها میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. ما ایده های جذابی برای استفاده از این اپلیکیشن داریم و امیدواریم این توافق در ارائه نوآوری های شگفت انگیز به کاربران به ما کمک کند.

رقم این قرار داد به صورت رسمی اعلام نشده اما بر اساس شایعات حدود 400 میلیون دلار برای اپل هزینه در بر داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    خدا رحمت کنه Shazam رو

  • SRV1990
    SRV1990 | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    حالا خدا کنه اپل شازمو از اسپاتیفای جدا نکنه

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    حتی با اومدن رو اندروید هم از دست اپل ارامش نداریم

مطالب پیشنهادی