ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با نسخه جدید کیبورد گوگل تصاویر GIF را راحت تر از همیشه بسازید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ساخت GIF های شخصی علاقه دارند، باید بدانید که نسخه جدید کیبورد «جی بورد» انجام این کار را برایتان آسان تر می کند. گوگل با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ساخت GIF های شخصی علاقه دارند، باید بدانید که نسخه جدید کیبورد «جی بورد» انجام این کار را برایتان آسان تر می کند. گوگل با ارائه آپدیتی برای نسخه iOS جی بورد، دکمه جدیدی به این کیبورد اضافه کرده تا با فشردن آن مستقیما به صفحه ساخت تصاویر متحرک هدایت شوید.

امکان ساخت GIF با جی بورد قابلیت چندان جدیدی نیست و از سپتامبر سال گذشته برای کاربران این اپلیکیشن ممکن بوده است. با این وجود، تا پیش از عرضه این به‌روزرسانی برای دسترسی به دکمه ساخت GIF باید در پشت دکمه اموجی ها (با لمس طولانی) به دنبال آن می گشتید.

اما حالا این دکمه به نوار پیشنهاد کلمات جی بورد منتقل شده تا با یک اشاره به صفحه ساخت GIF منتقل شوید. کیبورد گوگل به شما اجازه می دهد که با فیلمبرداری از دوربین اصلی یا سلفی، یک ویدیوی کوتاه ۶۰ ثانیه ای دارای لوپ (حلقه بی پایان) یا یک ویدیوی فست فوروارد ضبط کرده و در نهایت آن را به شکل GIF درآورید.

حالا می توانید این تصویر متحرک را در گفتگوها به دیگران بفرستید. قابلیت مورد بحث فعلا برای نسخه iOS اپلیکیشن منتشر شده که می توانید آخرین نسخه را همین حالا از اپ استور دریافت کنید. این قابلیت احتمالا به زودی در دسترس کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت.

Gboard

Gboard

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 178.8 / 27.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    چه عجب لینک کافه بازار ندادی
    همیشه این مدلی اپ لینک کنید ?

مطالب پیشنهادی