ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ششمین کارفرمای مطلوب برای کارمندان آمریکایی است؛ آمازون و آلفابت در صدر

می دانستید اپل ششمین کارفرمای مطلوب در ایالات متحده است؟ بنابر فهرست سالانه شبکه اجتماعی تجارت-محور لینکدین، کمپانی ساکن کوپرتینو یکی از مطلوب ترین کارفرمایان کشور ایالات متحده برای کارمندان است و نام کمپانی های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

می دانستید اپل ششمین کارفرمای مطلوب در ایالات متحده است؟ بنابر فهرست سالانه شبکه اجتماعی تجارت-محور لینکدین، کمپانی ساکن کوپرتینو یکی از مطلوب ترین کارفرمایان کشور ایالات متحده برای کارمندان است و نام کمپانی های آمازون و آلفابت نیز در این لیست به چشم می خورد.

لینکدین گزارش سالانه خود از رضایت‌مندی کارمندان ایالات متحده را با در نظرگیری 4 فاکتور منتشر می کند: دسترسی، کارداری، تمایل به شغل و مدت زمان ماندگاری کارمندان جدید.

دسترسی به معنای میزان شناخته شدگی کمپانی است، کارداری به معنای عملکرد کمپانی در درگیر نگه داشتن کارمندان با پروسه های کاری است، تمایل به شغل به معنای میزان تمایل به منصب های مختلف کمپانی است و در نهایت ماندگاری کارمندان جدید به معنای مدت زمانی است که یک کمپانی می تواند کارمندان جدیدش را حفظ کند.

اپل

اپل نسبت به گزارش سال گذشته، یک پله بالاتر آمده و این بار به رده ششم رسیده است. لینکدین می گوید یکی از دلایلی که سبب می شود مردم از کار کردن در اپل لذت ببرند، تخفیف 25 درصدی برای خرید دیوایس های این کمپانی است.

از طرف دیگر، مرخصی 18 هفته ای اپل برای مادران باردار و مرخصی 6 هفته ای برای پدران، توجه به وضعیت سلامتی کارمندان و بهره مندی رایگان از کلینیک های درمانی کوپرتینو نیز از دیگر دلایلی است که مردم را به کار کردن در اپل ترغیب می کند.

لیست کامل 10 کارفرمای مطلوب ایالات متحده از نگاه کارمندان به شرح زیر است:

  1. آمازون (با 566 هزار کارمند در سراسر جهان)
  2. آلفابت (با 80 هزار کارمند)
  3. فیسبوک (با 25 هزار کارمند)
  4. سیلزفورس (با 30 هزار کارمند)
  5. تسلا (با 37 هزار کارمند)
  6. اپل (با 123 هزار کارمند)
  7. کامکست ان‌بی‌سی‎یونیورسال (با 164 هزار کارمند)
  8. والت دیزنی (با 199 هزار کارمند)
  9. اوراکل (با 138 هزار کارمند)
  10. نت‌فلیکس (با 5 هزار کارمند)
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی