ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت GPU Turbo برای هوآوی موبایل P20 و P20 Pro
تکنولوژی

هواوی رابط کاربری EMUI 9.0 که بر اساس اندروید پای طراحی شده را معرفی کرد

به تازگی شرکت هواوی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی EMUI را ارتقاء داده و در جریان نمایشگاه IFA شهر برلین از نسخه‌ی EMUI 9.0 رونمایی کرده است. این نرم افزار جدید که به طور کلی بر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به تازگی شرکت هواوی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی EMUI را ارتقاء داده و در جریان نمایشگاه IFA شهر برلین از نسخه‌ی EMUI 9.0 رونمایی کرده است. این نرم افزار جدید که به طور کلی بر اساس سیستم‌عامل اندروید پای طراحی شده‌، قرار است به صورت پیش فرض در پرچمدار بعدی کمپانی چینی یعنی هواوی میت 20 تعبیه گردد.

مدیر ارشد مهندسی نرم افزار هواوی «Wang Chenglu» با معرفی این رابط کاربری مدعی شده این شرکت سعی دارد با نرم افزار ارتقا یافته‌‌ی جدیدش، کاربری ساده، لذت بخش و پرسرعتی را برای طرفداران برند چینی به ارمغان آورد.

پیشتر گفته شده بود که سیستم منوی نرم افزار EMUI 8.0 طراحی مطلوبی ندارد اما هواوی سعی کرده با کاهش دادن تعداد آیتم موجود از ۹۴۰ به ۸۴۳ مورد، استفاده راحت‌تری برای کاربران رقم زند.

این شرکت سعی کرده تا استفاده بهینه از منوهای فرعی و تعداد آیتم به نمایش گذاشته شده را کاهش دهد تا کاربر بهتر بتواند نکته‌ی مورد نظرش را انتخاب کند. یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار نمایش تَب‌های منو در پایین نمایشگر است که دسترسی به آنها هنگام استفاده از گوشی‌های بزرگ را آسانتر کرده است.

ناوبری حرکتی جدید بکار رفته در این نرم افزار موجب شده که کاربری سریع و مستقیمی را شاهد باشیم. بدین شکل کاربران می‌توانند به سرعت میان گزینه‌ها انتخاب کرده، چند عملیات را با هم انجام دهند یا بلافاصله از دستیار هوشمند بهره ببرند.

علاوه بر این، نرم افزار EMUI 0.9 به لطف قابلیت ارتقا یافته 2.0 GPU Turbo،  بهتر و سریعتر از قبل اجرا خواهد شد و می‌تواند پشتیبانی مطلبوتری از بازی‌های موبایلی به عمل آورد.

همچنین هواوی اعلام نموده که برنامه‌ی مدیریت پسورد جدیدی هم در این رابط طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد با اثرانگشت یا صورت خود قفل‌ها را بگشاید.

این رابط کاربری به تدریج از طریق آپدیت رسمی برای گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو، پی 20، پی 20 پرو، آنر 10، آنر ویو 10 و آنر پلی عرضه می‌شود. اگر می خواهید نسخه بتای این رابط کاربری را پیش از انتشار تست کنید، می توانید به سایت رسمی تست کاربری هواوی مراجعه کرده و در برنامه بتای این شرکت عضو شوید. البته احتمالاً تست بتا فقط برای برخی گوشی ها و برخی کاربران ممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • shs77
    shs77 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

    متوجه نمیشم واقعا
    موقعی که جلوی همه گوشی ها مشکی شده در تمام رنگ ها چرا رابط کاربری ها روز به روز سفیدتر میشن؟! این رابط کاربری سفید وقتی گوشی سفید باشه خیلی خوبه وگرنه چندان چشمگیر نیستن لااقل از نظر من

    • Matelf
      Matelf | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

      واقعا دقت نکرده بودما چه نکته خوبی گفتی

  • rezvansoft
    rezvansoft | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    چقدم شبیه رابط کاربری شیائومی شده

  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    هی خداا ما تو چهارش موندیم هنوز??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی