ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Sega Heroes؛ دورهمی دوست‌داشتنی‌ها به صرف آب‌نبات

مواد لازم برای موفقیت یک بازی: شخصیت‌های محبوب را دور هم جمع کنید و آن‌ها را گروهی به نبرد با دشمنان بفرستید. چند ماهی است که این فرمول تضمین شده را در اپلیکیشن‌های موبایل می‌بینیم؛ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

مواد لازم برای موفقیت یک بازی: شخصیت‌های محبوب را دور هم جمع کنید و آن‌ها را گروهی به نبرد با دشمنان بفرستید. چند ماهی است که این فرمول تضمین شده را در اپلیکیشن‌های موبایل می‌بینیم؛ بعضی‌ها همانند Marvel Battle Lines یک تجربه متفاوت ارائه می‌دهند و عناوینی هم مثل Looney Tunes تنها با تکیه بر عقبه کاراکترهایشان سعی می‌کنند اسم و رسمی به دست بیاورند.

Sega Heroes چیزی بین این دو دسته قرار دارد. در اینجا سازنده باز از ایده گردهمایی شخصیت‌های قدیمی استفاده کرده ولی بازی نه به اندازه آخرین اثر مارول روی تلفن‌های هوشمند خلاقانه است و نه مشابه دورهمی باگزبانی و دوستانش یک سبک تاریخ مصرف گذشته را در قالبی جدید بازیافت می‌کند.

بازی آنلاین است.

در واقع Sega Heroes ایده بدیعی را به تصویر نمی‌کشد اما سبکی که سازنده روی آن دست گذاشته، به اندازه گیم پلی Looney Tunes آن‌قدرها اشباع نشده است. همین مسئله هم باعث شده تا یکی از بزرگترین مشکلات بازی‌های گروهی قهرمانانه کمتر در Sega Heroes به چشم بیاید؛ برخلاف خیلی از عناوین مشابه اینجا دورهمی شخصیت‌ها تنها دلیل جذاب نیست و گیم‌پلی نیز می‌تواند اثرگذار باشد.

این بازی سگا به نوعی ترکیب سبک جورچین و اکشن به شمار می‌رود. پیش از شروع نبردها باید از بین کاراکترهای بازی‌های سگا مثل سونیک یا شورش در شهر چهار نفر را انتخاب کرده و با دشمنان بجنگید. اما چگونه؟ در هر مرحله، تقریبا نصف صفحه به بخش جورچین بازی اختصاص داده شده و در بالا شخصیت‌ها به نمایش در آمده‌اند.

حالا همانند کندی کراش وظیفه دارید تا با حرکت اشکال پایین صفحه، آن‌هایی که شبیه به یکدیگر هستند را کنار هم بگذارید. با این کار یکی از شخصیت‌هایتان ضربه‌ای به حریف می‌زند و این روند نیز تا زمانی که مرحله به پایان برسد، ادامه خواهد داشت. در این بین اگر چند شکل همزمان پیش هم قرار بگیرند، قدرت ضربه‌ها افزایش یافته و بعضا شاهد توانایی‌های ویژه کاراکترها خواهد بود.

بازی سگا
طراحی کاراکترها می‌توانست لطیف‌تر باشد.

در حال حاضر بازی شخصیت‌های کمی دارد و با توجه به دوران طلایی سگا جنسیس، انتظار می‌رفت تا شاهد افراد به یادماندنی‌تری باشیم. البته همانند بقیه آثار گروهی قهرمانانه با گذر زمان و بسته به بازخوردهای کاربران، تعداد شخصیت‌ها هم افزایش پیدا می‌کند ولی برای عناوینی که تا این اندازه روی کاراکترهایشان حساب باز کرده‌اند، نبود بعضی‌ها مثل شخصیت Comix Zone عجیب به نظر می‌رسد.

بیش از این مطلب را طولانی نمی‌کنم؛ برای کسانی که با فضای شاد کندی کراش نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند، عناوینی مثل Sega Heroes گزینه خوبی هستند. در این بازی‌ها همان گیم پلی رنگ و رویی اکشن‌تر به خودش گرفته و به خاطر ضرباتی که حریف می‌تواند بزند، حالا هر حرکت و تغییر باید حساب‌ شده‌تر باشد تا سریع‌تر به پیروزی برسید.

SEGA Heroes

SEGA Heroes

سازنده: Sega قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 159.9 / 99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mostafa_aghajani
    mostafa_aghajani | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    این بازی در برابر impires and puzzles هیچی نیست

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    راستی دریم لیگو ساکر ۲۰۱۹ هم اومد لطفا یه بررسی کامل ازش بزارید چون همونطور که میدونید خیلی طرفتار هم داره تو ایران

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    اقای کریمی لطفا از بازی های UFC MOBILE یا THE SIMS و WWE MAYHEM رو هم بررسی کنید راستی من تو مدرن کامبت ۵ هم بخش بتل رویال دیدم اون رو هم بررسی کنید

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    بازی sky surfer هم عالیه

مطالب پیشنهادی