ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلنت کوچ
تکنولوژی

سامانه «تلنت کوچ» با محوریت اشتغالزایی برای جوانان توسط ایران تلنت رونمایی شد

سایت کاریابی ایران تلنت اپلیکیشن «تلنت کوچ» را معرفی و راه‌اندازی کرد. این پلتفرم قصد دارد پلی ارتباطی بین دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با صنایع و کسب‌وکارهای فعال باشد. «آسیه حاتمی»، مدیرعامل ایران تلنت در نشست ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سایت کاریابی ایران تلنت اپلیکیشن «تلنت کوچ» را معرفی و راه‌اندازی کرد. این پلتفرم قصد دارد پلی ارتباطی بین دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با صنایع و کسب‌وکارهای فعال باشد. «آسیه حاتمی»، مدیرعامل ایران تلنت در نشست رونمایی از این پلتفرم اعلام کرد که تسهیل ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به بازار کار کشور فرایند دشواری است که تلنت کوچ قصد دارد با همیاری و همبستگی ملی دیگر نهادهای موثر این فرایند را آسان‌تر سازد.

حاتمی با اشاره به 12 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی که سالانه یک میلیون نفر به آنها اضافه می‌شود به ظرفیت بالای نیروی کار در کشور اشاره داشت و تاکید کرد که از 100 فارغ‌التحصیل ایرانی، 11 نفر بیکار هستند:

«خلاء ارتباطی بزرگی بین صنایع و دانشگاه‌های کشور وجود دارد که همین موضوع، دانشجویان را نسبت به آینده شغلی‌شان نگران می‌کند. علی‌رغم آنکه کسب‌وکارهای فعال کشور دغدغۀ استخدام نیرو دارند، بسیاری از آن‌ها معتقدند که دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان مهارت‌های کافی برای ورود به محیط کار را ندارند.»

ایران تلنت با تغییرات عمده وارد بحث اپلیکیشن‌ها شده و از تکنولوژی Matching استفاده کرده تا دانشجویان را به شرکت‌های مرتبط وصل کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده و حاصل تلاش و آمارهای 17 ساله این وبسایت است.

آسیه حاتمی به غیردولتی بودن این برنامه تاکید کرد و گفت:

«شرکت‌ها قادر خواهند بود با درج فرصت‌های کارآموزی در تلنت کوچ، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان بهترین دانشجویان از معتبرترین دانشگاه‌ها برگزینند و از طریق آموزش و مهارت‌افزایی دانشجویان، دانش و تکنولوژی روز را به کسب‌وکار خود تزریق کنند. این کار باعث می‌شود تا هزینه‌های استخدامی شرکت‌ها به شکل چشمگیری کاهش یابد.»

تلنت کوچ

«سحرناز امیرطهماسب» مدیر محصول تلنت کوچ همچنین خبر از نمایشگاه آنلاین کار در ماه آینده داد و آن را فرصتی مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد. به گفته امیرطهماسب همانطور که از اسم این رویداد برمی‌آید، تمامی فرایند این نمایشگاه آنلاین بوده و دلیل آن نیز کاهش هزینه‌ها بوده است:

«آنلاین بودن نمایشگاه کار علاوه بر اینکه هزینه‌های گزاف تبلیغاتی نمایشگاه‌های مرسوم را برای شرکت‌ها به دنبال ندارد، بلکه کارفرمایان را نیز به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود نمی‌کند. شرکت در این نمایشگاه به کارفرمایان امکان می‌دهد تا با مدیریت دقیق زمان و با استفاده از ابزارهای پیشرفته بومی با کارجویان به گفتگو بنشینند.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تلنت کوچ به آدرس اینترنتی این وبسایت یا با دانلود اپلیکیشن آن از مارکت‌پلِیس‌های معتبر اندروید و iOS از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    11نفر از 100 نفر!!! به ولله اگه راست بگن.
    باز معلوم نیست بااین برنامه قرار آمار چه چیزهایی رو بگیرن...

مطالب پیشنهادی