ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 و فیفا 19 در صدر پرفروش‌ترین‌های سال 2018 بریتانیا

با توجه به عرضه چند بازی انحصاری موفق، چندان عجیب نیست که پلی استیشن 4 به مقام پرفروش‌ترین کنسول سال 2018 در بریتانیا رسیده باشد. جالب است بدانید که با وجود آن که این کنسول ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

با توجه به عرضه چند بازی انحصاری موفق، چندان عجیب نیست که پلی استیشن 4 به مقام پرفروش‌ترین کنسول سال 2018 در بریتانیا رسیده باشد.

جالب است بدانید که با وجود آن که این کنسول به اواخر عمر خود نزدیک می‌شود، فروش سالانه پلی استیشن 4 در بریتانیا نسبت به سال گذشته افزایش یافته و از رقم ۱ میلیون واحد فراتر رفته است.

بعد از شروعی بد، طی یکی دو سال اخیر ایکس باکس وان هم شرایط بهتری را در بازار تجربه می‌کند و این کنسول امسال توانست جلوتر از نینتندو سوییچ به جایگاه دوم پرفروش‌ترین کنسول‌های بریتانیا برسد. البته کنسول هیبریدی نینتندو با افزایش فروش ۲۰ درصدی نسبت به سال پیش روبرو بوده است. به طور کلی، طی سالی که گذشت ۲.۵ میلیون کنسول در بریتانیا فروش رفته‌اند که این میزان بیشتر از کنسول‌های فروخته شده طی 2017 محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، فروش فیزیکی بازی‌ها با روند نزولی همراه بوده و کاهش ۲.۸ درصدی درآمد و ۷.۱ درصدی میزان فروش را نسبت به 2017 شاهد هستیم. البته این نکته با توجه به افزایش علاقه کاربران به خرید دیجیتالی بازی‌ها چندان دور از انتظار نیست.

در بخش پرفروش‌ترین بازی‌ها هم با توجه به علاقه شدید مردم جزیره به فوتبال، صدرنشینی فیفا 19 به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال این منطقه عجیب نیست. نکته جالب دیگر در رابطه با این لیست به حضور یکی از جدیدترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 یعنی اسپایدرمن در رتبه سوم جدول برمی‌گردد.

پلی استیشن 4

  1. FIFA 19
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Call of Duty: Black Ops 4
  4. Marvel's Spider-Man
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Far Cry 5
  7. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  8. God of War
  9. Forza Horizon 4
  10. FIFA 18
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی