ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ویدیویی حیرت آور از دقت سیستم پیشگیری از تصادف تسلا مدل 3 [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی توسط تسلا منتشر شده که در آن سیستم جلوگیری از تصادف تسلا مدل 3 که شامل رادار های جلویی و ترمز اضطراری خودکار است بسیار سریعتر از یک راننده حرفه ای وارد ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به تازگی ویدیویی توسط تسلا منتشر شده که در آن سیستم جلوگیری از تصادف تسلا مدل 3 که شامل رادار های جلویی و ترمز اضطراری خودکار است بسیار سریعتر از یک راننده حرفه ای وارد عمل شده و مانع از برخورد خودرو به خودرو جلویی شود.

عموما در تصادفات رانندگی که به این طریق فرم رخ می دهد سیستم های کامپیوتری و خودران سریعتر از رانندگان واکنش نشان داده و حتی رانندگان حرفه ای نیز نمی توانند به اندازه هوش مصنوعی بکار رفته در خودروها سریع واکنش نشان دهند. به همین دلیل است که مدل 3 توانست در این حادثه بجا و به موقع واکنش نشان دهد.

یکی دیگر از مزایای خودروهای تسلا که در این ویدئو نیز شاهد کار آمدی آن هستیم ثبت پلاک خودروی جلویی در تصادف توسط دوربین مدل 3 است. همانطور که در ویدئوی مشاهده می کنید پلاک خودروی جلویی کاملا خوانا پیدا بوده و همین موضوع می تواند یک عامل بسیار کمک کننده در تصادفات رانندگی باشد.

مدل 3 در تازه ترین تست سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا موسوم به NHTSA  که یکی از معروف ترین ارگان های بررسی کننده وضعیت امنیت خودروها به شمار می رود توانسته است عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد و موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

تسلا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    ن صدا داشت ن تسلا مشخص بود،از کجا فهمیدین به مام بگین

مطالب پیشنهادی