ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی های 6G
تکنولوژی

ال جی تحقیقاتش در زمینه گوشی های 6G را شروع کرد

امسال بسیاری از تولیدکنندگان موبایل نظیر سامسونگ، هواوی و حتی شیائومی برای بهبود فروششان، سراغ تولید تلفن‌های هوشمند 5G رفته‌اند و قصد دارند گوشی‌هایی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی عرضه کنند. ال جی از قافله ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

امسال بسیاری از تولیدکنندگان موبایل نظیر سامسونگ، هواوی و حتی شیائومی برای بهبود فروششان، سراغ تولید تلفن‌های هوشمند 5G رفته‌اند و قصد دارند گوشی‌هایی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی عرضه کنند. ال جی از قافله عقب نیافتاده و قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) از موبایلی با همین قابلیت رونمایی کند. در حالی که هنوز موبایل های 5G معرفی نشده‌اند، ال جی اعلام کرده که تحقیقاتش در زمینه‌ نسل ششم شبکه ارتباطی و گوشی های 6G را آغاز کرده و می‌خواهد در این زمینه پیشرو باشد.

گوشی های 6G

کمپانی کره‌ای با انتشار بیانیه‌ای عنوان نموده که یک مرکز تحقیقاتی واقع در منطقه Yuseong شهر دائجون را به تحقیقات 6G اختصاص داده است. البته این کمپانی هنوز فرآیند تولید گوشی‌های 6G را آغاز نکرده بلکه هدف دارد تا بدین شکل استاندار‌د سازی جهانی را رهبری کرده و در ایجاد تکنولوژی جدید پیشرو باشد.

ال جی الکترونیکز با همکاری موسسه پیشرفت علم و تکنولوژی کره جنوبی می‌خواهد خود را برای آینده صنعت آماده کند. شرکت یاد شده اعلام کرده که حداقل ۱۰ سال زمان می‌برد تا تکنولوژی لازم برای گذر از تلفن‌های هوشمند 5G و تولید گوشی‌های 6G فراهم آید. به همین دلیل از هم اکنون باید در این زمینه سرمایه گذاری کرد.

گوشی های 6G

این در حالی است که به گفته کارشناسان هنوز استفاده از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی رواج ندارد و این مسئله نیز چند سالی زمان می‌برد. در حال حاضر سه ارائه دهنده‌ی خدمات شبکه‌ بی سیم اصلی در کره (که کمپانی LG U Plus نیز جزو آنهاست.) در حال ارتقای شبکه‌های 4G LTE خود با تکنولوژی جدید هستند و در این زمینه نیز رقابت شدیدی در جریان است.

با این حال ال جی از اکنون هدف دارد تا به کمپانی قدرتمندی در بازار‌ گوشی های 6G بدل گردد. البته گفتنی است کسب و کار موبایلی این شرکت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و هم اکنون نیاز دارد که با ارتقای فروش گجت‌هایش، حضور خود را در بازار حفظ کرده و پس از آن به آینده فکر کند.

 

تماشا کنید: اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی خاص G8 تینکیو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    فکر کنم جی ال ایکس رو میگه.. از ال‌جی بعید بود چنین حرکت مسخره ای

مطالب پیشنهادی