ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ کیو برای آیفون
نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ کیو منتشر شد

احتمالا با اسنپ کیو، اپلیکیشن جدید گروه اسنپ در حوزه سرگرمی آشنا هستید. این محصول که چندی پیش در دیجیاتو آن را مورد بررسی قرار دادیم، در ابتدا برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۰

احتمالا با اسنپ کیو، اپلیکیشن جدید گروه اسنپ در حوزه سرگرمی آشنا هستید. این محصول که چندی پیش در دیجیاتو آن را مورد بررسی قرار دادیم، در ابتدا برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود. اما به تازگی نسخه iOS این اپلیکیشن هم به طور آزمایشی در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است.

به عنوان یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی، اسنپ کیو جایی است که در آن چندین هزار نفر به طور زنده برای رسیدن به جایزه نقدی در پاسخ به سؤالات سه گزینه‌ای رقابت می‌کنند. مسابقات اسنپ کیو رأس ساعتی مقرر و به طور زنده برگزار می‌شوند، و هر مسابقه یک مجری دارد که ضمن خواندن سؤالات گاهی در پیدا کردن پاسخ صحیح به شما راهنمایی می‌رساند.

اسنپ کیو برای آیفون

در تمام مسابقات 12 سؤال از شما پرسیده می‌شود که اگر فقط به یکی از آن‌ها پاسخ اشتباه بدهید، از دور مسابقه خارج خواهید شد. البته با بدست آوردن «قلب» در اپلیکیشن یک بار فرصت دارید که اشتباه‌تان را جبران کرده و مجددا به مسابقه برگردید. اگر یکی از افراد خوش‌شانسی باشید که به تمام 12 سؤال پاسخ صحیح داده باشند، برنده جایزه نقدی خواهید شد.

این جایزه نقدی معمولا مبالغ چند میلیون تومانی است که در انتها، بین افراد برنده تقسیم می‌شود. بنابراین هر چه سؤالات سخت‌تر باشند و افراد کمتری به تمام آن‌ها درست پاسخ داده باشند، سهم شما از جایزه نهایی بیشتر می‌شود. اسنپ کیو با همین ایده جالب، تا امروز با استقبال خوبی از سوی کاربران اندروید مواجه شده و حالا که نسخه iOS آن هم ارائه شده، می‌توانیم انتظار استقبال پرشورتری از کاربران این اپلیکیشن داشته باشیم.

اما همانطور که بالاتر گفتیم، نسخه iOS اسنپ کیو فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و بنابراین احتمال مواجه شدن با باگ و مشکلات فنی در آن دور از انتظار نیست. اسنپ کیو برای آیفون را می‌توانید همین حالا از استور سیب اپ دانلود کنید.

SnappQ

SnappQ

سازنده: اسنپ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • praise
    praise | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    اپلیکیشن دیجیاتو کی برای ما میاد؟

  • doncorleone64
    doncorleone64 | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    این ایده متعلق به شرکت تورکسل ترکیه هست که هر شب ساعت ۸:۳۰ همین مسابقه رو برگزار میکنه و البته مجریش یک خانم مشهور هست

مطالب پیشنهادی