ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

The.Grand.Tour.S03E07.Well.Aged (27)
خودرو

از بررسی ب ام و M5 تا گشت و گذار در اسکاتلند؛ مروری بر قسمت هفتم گرند تور

در اپیزود هفتم از مجموعه گرند تور که جمعه گذشته پخش شد، جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند با مشاهده افزایش قیمت برخی از مدل های خاص و نایاب، به دنبال کشف چنین خودروهایی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در اپیزود هفتم از مجموعه گرند تور که جمعه گذشته پخش شد، جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند با مشاهده افزایش قیمت برخی از مدل های خاص و نایاب، به دنبال کشف چنین خودروهایی می روند تا فرصت هایی را برای سرمایه گذاری به مخاطبین گرند تور پیشنهاد کنند!

نتیجه تلاش های جرمی، جیمز و هموند به ترتیب به انتخاب سه اتومبیل کلاسیک آلفارومئو GTV6، لانچیا گاما کوپه و فیات X1/9 منجر می شود. برای اطلاع از اینکه کدام یک از گزینه ها انتخاب بهتری است، سه مجری به دل جاده ها و طبیعت فوق العاده زیبای اسکاتلند زده و خودروهای یاد شده را از جهات مختلف بررسی می کنند.

The.Grand.Tour.S03E07.Well.Aged (5)

پس از پایان بخش اول گشت و گذار در اسکاتلند، آیتم Conversation Street با موضوعاتی مثل حال تهوع هنگام مسافرت، ماشین گرفتگی و زمان شارژ لازم برای خودروهای برقی پخش شد. صحبت های رد و بدل شده در این آیتم مثل اپیزودهای قبلی خنده و شاید هم چندش بینندگان را به دنبال خواهد داشت!

The.Grand.Tour.S03E07.Well.Aged (10)

بررسی سوپر سدان 592 اسب بخاری ب ام و M5 توسط کلارکسون جذاب ترین بخش فنی اپیزود هفتم بود. در این بخش جرمی با نشستن پشت فرمان M5 ضمن خلق صجنه هایی هیجان انگیز و تماشایی، به مقایسه آن با آلپینا B5 پرداخت. این مقایسه جذابیت های زیادی داشته و مسلما بینندگان را به وجد خواهد آورد.

The.Grand.Tour.S03E07.Well.Aged (13)

بیست دقیقه پایانی قسمت هفتم از فصل سوم گرند تور به بخش دوم از گشت و گذار در اسکاتلند اختصاص یافته بود. سورپرایز کلارکسون و برگزاری یک جشن تولد خاص برای این مجری محبوب توسط جیمز می و ریچارد هموند از نکات جالب این بخش به شمار می رفت.

The.Grand.Tour.S03E07.Well.Aged (25)

به طور کلی اپیزود هفتم گرند تور نیز از تعادل خوبی برخوردار بوده و فاکتورهای لازم برای جلب رضایت مخاطبینی از طیف های گوناگون را در خود دارد. مسلما علاقه مندان حرفه ای تر از بررسی ب ام و M5 لذت خواهند برد و مخاطبین عام با شوخی های سه مجری و مناظر دیدنی اسکاتلند سرگرم خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    فصل سوم متاسفانه بیشتر جنبه تبلیغاتی گرفته تا بررسی و زیر ذره بین بردن خودروها !!!!! از تبلیغ شهر و کشورهایی که میرن بگیر تا خود خودروها و برندها
    کاری به سلایق شخصی شون ندارم ، اینو بارها و بارها خودشون اعلام کردن به شیوه های مختلف و توی کل کل کردناشون با هم ولی بعضی جاها مشخصا دارن یه برند و فقط تبلیغ می کنن
    توی این اپیزود رسما فقط تبلیغ ام 5 و ساب دیزاینرش بود بجای زیر تیغ بردنش !!!!!
    این فصلش خیلی ضعیف تر از دو فصل قبلتر هست

مطالب پیشنهادی