ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوشنبه سوری همراه اول ادامه دارد؛ دریافت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه

همراه اول در سال جدید و آغاز بهار سال نو همچنان طرح دوشنبه سوری خود را فعال گذاشته  و در قالب این طرح قصد دارد تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دهد. همراه اول اعلام ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۹

همراه اول در سال جدید و آغاز بهار سال نو همچنان طرح دوشنبه سوری خود را فعال گذاشته  و در قالب این طرح قصد دارد تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دهد.

همراه اول اعلام کرده به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود. بر اساس همین گزارش همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #54*100* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

در همین راستا چهارمین دوشنبه سوری همراه اول روز دوشنبه 26 فروردین ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا 100 مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (5 صبح تا 5 عصر) است که به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است مشترکین از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۳:۵۹ دوشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری*۱۰۰*۵۴۱# بسته خود را فعال نمایند. به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته های اینترنت رایگان یک روزه از ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اختصاص داده می‌شود.
زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ عصر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    به مدت یک روز از ساعت پنج تا 7 عصر
    این کجاش یک روزه خخخخ
    مسخره بازی پونصد مگ بیشتر نمی ده ..

  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    این که اتفاقی بخواد هدیه بده دروغ خودم شخصاً پنج تا سیم کارت دارم و دو بار چک کردم برای هر پنج تا سیم کارت در مجموع میشه ده بار به سیم‌کارت هایی که ازشون تا حالا بسته نخریده بودم پنجاه گیگ به بالا داد اما بقیه همون یک تا دو گیگ البته از خرس مو کندن هم غنبمت

مطالب پیشنهادی