ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل بوک Go
تکنولوژی

گوگل پیکسل بوک Go معرفی شد؛ کروم بوک پریمیوم با قیمت 650 دلار

گوگل در مراسم امروز خود، علاوه بر معرفی پیکسل ۴ و پیکسل بادز و اعلام تاریخ عرضه سرویس بازی استادیا، از نسخه ارزانتر لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم او‌اس نیز پرده برداشته است. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۲

گوگل در مراسم امروز خود، علاوه بر معرفی پیکسل ۴ و پیکسل بادز و اعلام تاریخ عرضه سرویس بازی استادیا، از نسخه ارزانتر لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم او‌اس نیز پرده برداشته است. پیکسل بوک Go در نسخه‌های متفاوت و با قیمت ۶۵۰ دلاری به بازار خواهد آمد.

سخت‌افزار این لپ تاپ شامل رنج مختلفی از پردازنده‌های اینتل می‌شود. کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود، پردازنده Core i5، Core m3 و یا Core i7 را انتخاب کنند. شاید مهمترین ویژگی پیکسل بوک Go را بتوان در میزان حافظه رم ارائه شده آن دانست. کاربران برای اولین بار می‌توانند تا ۱۶ گیگابایت رم را برای این لپ تاپ انتخاب کنند تا به همراه پردازنده Core i5 شاهد لپ تاپ میان‌رده قدرتمندی باشیم.

پیکسل بوک Go

علاقه‌مندان به پیکسل بوک Go می‌توانند از بین فضای ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه SSD خود انتخاب کنند. نمایشگر این لپ تاپ نیز در اندازه ۱۳.۳ اینچی و دو رزولوشن ۱۰۸۰P و 4K خواهد بود که برخلاف دیگر پیکسل‌ بوک‌هایی که گوگل پیشتر معرفی کرده بود، از نسبت صفحه ۱۶ به ۹ استفاده می‌کند.

البته شاید نمایشگر 4K برای پیکسل بوک Go کمی عجیب به نظر برسد ولی با توجه به عرضه سرویس استادیا، می‌توانید از آن برای بهره بردن از حداکثر کیفیت بازی‌های استفاده کنید. پیکسل بوک Go همچنین از دو اسپیکر قدرتمند به همراه دو میکروفون نویزگیر استفاده می‌کند که کنار کیبورد آن قرار دارند.

یک وبکم ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز برای تماس‌های تصویری در این لپ تاپ تعبیه شده است. نام جالب این دوربین Duo است که به نوعی اشاره به سرویس تماس تصویری گوگل دارد.

گوگل مدعی است که پیکسل بوک Go می‌تواند ۱۲ ساعت شارژ نگه دارد و تنها با ۲۰ دقیقه شارژ، برای ۲ ساعت از آن استفاده کنید. این لپ تاپ زیبا در رنگ‌های مشکی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت مدل‌های مختلف این لپ تاپ نیز به صورت زیر است:

  • اینتل Core m3 به همراه ۸/۶۴ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۶۵۰ دلار
  • اینتل Core i5 به همراه ۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۸۵۰ دلار
  • اینتل Core i5 به همراه ۱۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۱۰۰۰ دلار
  • اینتل Core i7 به همراه ۱۶/۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر 4K به قیمت ۱۴۰۰ دلار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۴ مهر ۱۳۹۸

    اينا بوت اشون باز هست ؟!

مطالب پیشنهادی