ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ترانه جدید ایلان ماسک در سبک موزیک الکترونیک روی ساندکلاد منتشر شد

هنرمندان با استعدادی مانند بیلی الیش نشان دادند که با کمترین تکنولوژی میتوانند در سطح رویدادهای مطرحی چون گرمی ظاهر شوند و چهار جایزه را تنها در یک سال با خود به خانه ببرند. اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۰

هنرمندان با استعدادی مانند بیلی الیش نشان دادند که با کمترین تکنولوژی میتوانند در سطح رویدادهای مطرحی چون گرمی ظاهر شوند و چهار جایزه را تنها در یک سال با خود به خانه ببرند. اما چه می شود اگر این معادله کمی تغییر کند؛ یعنی امکانات در بالاترین حد ممکن باشد و استعداد خوانندگی در پایین تر سطح؟ پاسخ به این سوال ترانه ای به نام Don't Doubt ur Vibe یا به احساس خود شک نکن است که چندی پیش توسط ایلان ماسک روی ساندکلاد منتشر شد.

ارزش سهام تسلا روندی صعودی به خود گرفته، خودروی شاسی بلند مدل وای زودتر از موعد مقرر عرضه می شود و اسپیس اکس (شرکت دیگر تحت مدیریت ماسک) آماده می شود تا تیمی از فضانوردان را به آنسوی مرزهای زمین بفرستد و همه اینها قطعا در حال خوب این روزهای ماسک نقش داشته اند. او انتشار این موزیک را از طریق اکانت توییتر خود به سمع و نظر مخاطبانش رساند و همزمان نام کاربری اش را به EDM (به معنای موزیک الکترونیک ویژه حرکات موزون) تغییر داد. او همچنین با انتشار تصویری از استودیوی پیشرفته ای که این موسیقی را در آن ضبط کرده حال خوب خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. ماسک این اطمینان را به دنبال کنندگانش داد که خودش متن ترانه را نوشته و اجرای آن نیز تماما با خودش بوده است.

اما در نظر داشته باشید که این ترک موسیقی اولین اثر ماسک نیست او پیشتر ترانه دیگری به نام آسوده بخواب هارامبه را منتشر کرده بود که در جریان یک سانحه در باغ وحش سینسناتی جانش را از دست داد.

این ترانه که تاکنون بالغ بر ۳۲۴ هزار مرتبه در ساوندکلاود شنیده شده و بیش از ۵ هزار مرتبه لایک شده واکنش های مختلفی را از سوی کاربران سراسر دنیا به دنبال داشته است؛ برخی از ماسک تشکر کرده اند و حتی گفته اند که از این ترک به عنوان رینگ تون گوشی خود استفاده میکنند و برخی ابراز ناامیدی کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

    قشنگ بود اهنگش

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

    با تمامی احترامی ک برا ایلان ماسک قائلم باید قبول کنیم بعضی وقت‌ها یه تختش کمه??
    منی ک تا الان نزدیک ۲۰ ساعت شایدم بیشتر سخنرانی‌ها و پادکست هاشو گوش کردم هرچی دقت کردم نفهمیدم کجای صدای خواننده با ایلان ماسک شبیهه انقدر تغییر دادن صداشو??

مطالب پیشنهادی