ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیت بیت Charge 4
تکنولوژی

مچ بند هوشمند فیت بیت Charge 4 معرفی شد؛ ظاهر آشنا اما مجهز به GPS

فیت بیت از مچ بند هوشمند Charge 4 رونمایی کرده که در ظاهر بسیار شبیه به نسخه قبلی به نظر می رسد اما در باطن با تغییراتی همراه بوده است. فیت بیت Charge 4 به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

فیت بیت از مچ بند هوشمند Charge 4 رونمایی کرده که در ظاهر بسیار شبیه به نسخه قبلی به نظر می رسد اما در باطن با تغییراتی همراه بوده است.

فیت بیت Charge 4 به GPS مجهز شده و می توان با آن اپ اسپاتیفای را کنترل کرد. علاوه بر این قابلیت هایی دارد که معمولاً در ساعت های هوشمند رده بالای این کمپانی دیده می شود. از جمله این قابلیت ها، فیت بیت پِی، بیدار شدن هوشمند با اعلان های اپ و مجهز شدن به حسگر سنجش اشباع اکسیژن خون (SpO2) هستند و البته مشابه قبل، این مدل هم از حسگر سنجش ضربان قلب بهره می برد.

به گفته فیت بیت، باتری مچ بند هوشمند جدید با یک بار شارژ می تواند تا 7 روز دوام آورد و البته اگر در این حین GPS به طور دائمی فعال باشد، شارژدهی به 5 روز کاهش پیدا می کند. زمانی که از GPS این مچ بند هوشمند استفاده می کنید دیگر نیازی به همراه بردن گوشی موبایل برای ردیابی دقیق فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری، دو یا کوهنوردی ندارید.

فیت بیت Charge 4

Charge 4 قیمت 149 دلاری دارد اما با پرداخت 20 دلار بیشتر می توانید مدل Charge 4 SE را خریداری کنید که با یک بند شبرنگ در کنار یک بند کلاسیک سیاه رنگ همراه شده است. از آنجایی که فیت بیت Charge 4 از نظر ابعاد مشابه با مدل قدیمی تر Charge 3 است به سادگی می توان از بندهای مدل قدیمی هم برای مدل جدید استفاده کرد.

فیت بیت CHarge 4 همچنین با قابلیت جدیدی به نام Active Zone Minutes همراه شده که به طور خودکار پایداری ضربان قلب و بالا رفتن آن را تشخیص می دهد تا دقیقه هایی که فعالیت داشته اید را محاسبه کند. به گفته فیت بیت این قابلیت فعالیت حداقل 30 دقیقه در روز را بین کاربران ترویج می کند. از آنجایی که این ویژگی بر اساس ضربان قلب عمل می کند، امتیاز بر اساس فاکتورهایی از جمله قد، وزن و میزان تناسب اندام هر فرد محاسبه می شود. از قابلیت های دیگر فیت بیت Charge 4 باید به پایش خواب کاربر اشاره کرد.

مچ بند هوشمند فیت بیت در رنگ های بنفش، مشکی و آبی به فروش می رسد و همان طور که گفتیم قیمتی 149 دلاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی