ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دورکاری کارکنان وزارت کشور بر بستر راهکار امن همراه اول

شیوع ویروس کرونا در ایران همانند دیگر کشورهای جهان، سبک کار و زندگی مردم را تغییر داده و تحولاتی را هم در نظام اداری به همراه داشته است. در چنین شرایطی اکثر سازمان ها، ارگان ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

شیوع ویروس کرونا در ایران همانند دیگر کشورهای جهان، سبک کار و زندگی مردم را تغییر داده و تحولاتی را هم در نظام اداری به همراه داشته است. در چنین شرایطی اکثر سازمان ها، ارگان ها و نهادها ترجیح می دهند که شرایط دورکاری را برای کارکنان خود فراهم سازند.

وزارت کشور هم در این راستا با استفاده از بستر گسترده ارتباطی همراه اول، سرویس دورکاری را کلید زده تا با تکیه بر بسترهای ایجاد شده مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، سلامتی پرسنل دولت در این بخش را حفظ نماید.

این وزارتخانه با قرار گرفتن بر بستر شبکه امن «همراه اول» دسترسی کارکنانش را از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول، دانگل و APN برای برقراری ارتباطات همگرا و همه جانبه فراهم آورده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران می گوید راهکار شبکه امن همراه اول، ظرفیت بالایی دارد و تمام متقاضیان راهکارهای سازمانی می توانند از این بسر برای فراهم سازی شرایط دورکاری کارکنان استفاده کنند. شرکت ها و سازمان هایی که به چنین بستری نیاز دارند، می توانند درخواست خود را به بخش کسب و کار سازمانی همراه اول ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی