ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سیری را با قابلیت‌های جدید ترنسلیت در iOS 14 بازطراحی کرد

اپل در حال برگزاری کنفرانس WWDC 2020 به صورت آنلاین است. این شرکت در مراسم خود علاوه بر سیستم عامل iOS 14، اپلیکیشن ترنسلیت (Translate) را معرفی کرده و تغییرات زیادی در دستیار صوتی خود، سیری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۰

اپل در حال برگزاری کنفرانس WWDC 2020 به صورت آنلاین است. این شرکت در مراسم خود علاوه بر سیستم عامل iOS 14، اپلیکیشن ترنسلیت (Translate) را معرفی کرده و تغییرات زیادی در دستیار صوتی خود، سیری نیز اعمال کرده است.

اپل تغییرات زیادی را در دستیار صوتی خود، «سیری» اعمال کرده. هم اکنون با اجرای سیری، یک آیکون بزرگ به نمایش گذاشته می‌شود و حتی در زمان پرسیدن سوال درباره آب و هوا، ویجت آن را به نمایش می‌گذارد.

سیری همچنین به حالت کامپکت جدیدی مجهز شده و قادر به ارسال پیام‌های صوتی است. دستیار صوتی اپل با اپلیکیشن ترنسلیت این شرکت سازگار است و امکان ترجمه متون و صداها را به صورت آفلاین فراهم می‌کند. این برنامه رقیبی برای برنامه ترنسلیت گوگل محسوب می‌شود.

این مترجم درون سیستم عامل iOS 14 قرار گرفته و همانطور که از نام این اپلیکیشن می‌توان حدس زد، کاربران توسط آن می‌توانند متن و صدا را ترجمه کنند. کاربران امکان استفاده از آن در حالت افقی را نیز خواهند داشت.

سیری

فرایند ترجمه به صورت کامل درون دستگاه و توسط موتور عصبی انجام می‌شود، بنابراین می‌توان بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کرد و اطلاعات نیز برای اپل ارسال نخواهند شد. اپل اعلام کرده که ابتدا اپلیکیشن ترنسلیت از ۱۱  زبان پشتیبانی می‌کند و در آینده زبان‌های بیشتری به آن اضافه خواهند شد.

اپل سیری را در iPadOS 14 نیز بروزرسانی کرده است. نتایج در این سیستم عامل در یک صفحه کوچک در سمت راست بخش پایینی به نمایش گذاشته می‌شوند. آیکون جدید سیری روی رابط کاربری iPadOS 14 شناور است که به صورت مستقیم ویجت‌ها در هوم اسکرین را نیز دربرمی‌گیرد.

سیری در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و به گفته اپل، ماهانه پاسخگوی ۲۵ میلیارد درخواست در جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Aydin
    Aydin | ۲ تیر ۱۳۹۹

    از اپل خیلی بدم میاد خیلی بده به خدا سگ اندروید به اپل می ارزه

    • Farzad6058
      Farzad6058 | ۲ تیر ۱۳۹۹

      به خدا کسی نظرتو در مورد اپل نخاسته داداش
      دوس نداری نخر
      یا خیلی اذیتی نبین فیلمارو
      چرا واسه چیزی که بدت میاد اصلا وقت میزاری کامنت میزاری

    • min
      min | ۳ تیر ۱۳۹۹

      نبین
      نخر
      چرا اینقد میسوزی تو!!!

مطالب پیشنهادی