ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ ™MyWallApp؛ دنیای رنگارنگ والپیپرها

شاید خیلی عجیب و دور از باور باشد، ولی باور کنید که رنگ‌ها روی روحیات ما تأثیر مستقیم دارند. برای همین است که می‌گویند در انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب یا محل کارتان دقت زیادی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

شاید خیلی عجیب و دور از باور باشد، ولی باور کنید که رنگ‌ها روی روحیات ما تأثیر مستقیم دارند. برای همین است که می‌گویند در انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب یا محل کارتان دقت زیادی به خرج دهید چرا که این موضوع در درازمدت روی احساسات و افکار و تصمیمات شما اثر می‌گذارد.

اگر والپیپر گوشی (به عنوان جایی که در روز بارها چشممان به آن می‌خورد) را هم یک «دیوار» مهم در نظر بگیریم، طبیعتا این دیوار هم نیاز به یک رنگ خوب و جلوه‌ای چشم‌نواز دارد که اپلیکیشن ™MyWallApp آن را برای شما تأمین می‌کند.

اپلیکیشن‌های مشابه ™MyWallApp کم نیستند. در واقع بگذارید اینطور بگویم که آنقدر زیادند تا بسته به سلیقه‌تان بتوانید مورد مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. اما ™MyWallApp در کدام دسته قرار می‌گیرد؟ اگر قرار باشد ™MyWallApp را به دسته‌ مشخصی از افراد توصیه کنیم، شاید آدم‌هایی با «سلایق خاص» انتخاب مناسبی باشد.

والپیپر

™MyWallApp بر خلاف نمونه‌های مشابهش (که ده‌ها موردشان را در دیجیاتو معرفی کرده بودیم) والپیپرهایش را در تعداد بالا عرضه نکرده. اتفاقا تعداد والپیپرها کم و محدود هستند. اما همین تعداد اندک هم تنوع خوبی دارند و هم بسیار خاص و منحصر به فرد هستند به طوری که جای دیگری نمی‌توانید پیدایشان کنید.

طراحی اکثر والپیپرهایی که در ™MyWallApp می‌بینید را تعدادی هنرمند گرافیست انجام داده‌اند که محصولاتشان را هم به رایگان و هم به صورت پولی در این اپ ارائه می‌کنند. خوشبختانه اکثر والپیپرها رایگان هستند اما تعدادی هم در بخش Premium پیدا می‌شوند که برای دسترسی به آن‌ها باید حق اشتراک بپردازید.

والپیپر

™MyWallApp امکان جستجوی والپیپر با کلیدواژه را برایتان فراهم کرده، و اجازه می‌دهد که با دانلود هر کدام آن‌ها را چپ چین، راست چین و وسط چین کنید و مستقیما روی والپیپر، لاک اسکرین یا والپیپر+لاک اسکرین بنشانید. طبیعتا امکان اشتراک‌گذاری با دیگران را هم دارید.

اگر چه محدودیت تعداد والپیپرها را باید نقطه ضعف ™MyWallApp دانست ولی تنوع و زیبایی همین تعداد کمی که وجود دارند باعث می‌شود که اپلیکیشن ارزش دانلود و نصب را داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک اپ خوب و کاربردی برای دانلود والپیپرهای زیبا می‌گردید شاید بد نباشد که نیم‌نگاهی هم به ™MyWallApp داشته باشید. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل پلی استور و لینک کمکی که در انتهای مطلب قرار داده‌ایم دانلود کنید.

™MyWallApp

™MyWallApp

سازنده: GSeth قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی