ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک زن ۶۳ ساله به جرم ۱۹ سال فروش اجناس سرقتی در eBay به زندان محکوم شد

یک زن ۶۳ ساله اهل تگزاس به جرم فروش کالاهای سرقتی در سایت eBay به مدت ۱۹ سال، به ۵۴ ماه حبس و پرداخت ۳.۸ میلیون دلار غرامت محکوم شد. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

یک زن ۶۳ ساله اهل تگزاس به جرم فروش کالاهای سرقتی در سایت eBay به مدت ۱۹ سال، به ۵۴ ماه حبس و پرداخت ۳.۸ میلیون دلار غرامت محکوم شد.

به گفته وزارت دادگستری آمریکا، «کیم ریچاردسون» ۶۳ ساله، ساکن دالاس، در دزدی سریالی بین ایالتی به ارزش چند میلیون دلار از آگوست  ۲۰۰۰ (مرداد ۱۳۷۹) تا آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) دست داشته است. در آن زمان بازرسان فدرال اظهار داشتند که وی به سراسر ایالات متحده سفر کرده و کالاهای سرقت شده را مستقیما از طریق سایت «ebay» فروخته است.

دادگاه هنگام صدور حکم این شخص متذکر شد که به خاطر فعالیت‌های گسترده متهم در سراسر کشور و طی سال‌های متمادی شناسایی کلیه قربانیان این سرقت تقریبا غیرممکن است.در این اطلاعیه آمده:

او با استفاده از ابزارهای سرقت شده، دستگاه‌های امنیتی فروشگاه‌ را از کار انداخته، کالای دزدیده شده را داخل کیسه مشکی بزرگ پنهان کرده و از فروشگاه خارج می‌شد. «ریچاردسون» در فروش اقلام سرقتی در اینترنت و همچنین ارسال و بسته‌بندی آن‌ها دست داشته است.

خریداران طی مدت ۱۹ سال، چیزی حدود ۳.۸ میلیون دلار به حساب‌های مختلف «ریچاردسون» در پی‌پال پول واریز کرده‌اند. سرویس مخفی آمریکا و FBI این پرونده را بررسی کرده و «بلیندا بیک»، دستیار دادستان ایالات‌متحده از ناحیه جنوبی تگزاس، او را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

«ریچاردسون» در ماه دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) به جرم خود اعتراف کرد و قرار شد تا به مدت ۵۴ ماه در زندان ایالاتی به سر ببرد و حکم او با سه سال آزادی تحت نظارت ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی