ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش پیانو
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Pianist HD؛ معلم پیانوی شما در موبایل

شکی نیست که آموزش پیانو استاد می‌خواهد، ولی در این هم شکی نیست که می‌توانید به صورت خودآموز هم کار را تا جاهای خوبی پیش ببرید. اپلیکیشن Pianist HD که در ادامه با قابلیت‌هایش آشنا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شکی نیست که آموزش پیانو استاد می‌خواهد، ولی در این هم شکی نیست که می‌توانید به صورت خودآموز هم کار را تا جاهای خوبی پیش ببرید. اپلیکیشن Pianist HD که در ادامه با قابلیت‌هایش آشنا می‌شوید، هم یک معلم خوب پیانوست و هم یک سرگرمی ناب و لذتبخش؛ جایی که می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را روی نمایشگر گوشی بنوازید تا برای نوازندگی با پیانوی اصلی آماده شوید.

محصول پرطرفدار استودیوی روبی‌سل کلکسیونی از قطعه‌های موسیقی مشهور را روی کلاویه‌های دیجیتالی‌ پیاده کرده تا به شکل یک بازی رکوردی بتوانید آن‌ها را بنوازید. اما با این تفاوت که بر خلاف بازی پیانو تایلز، کارتان در این اپلیکیشن فقط دکمه‌زنی نیست و آکوردها و نت‌های پیانو را هم یاد می‌گیرید.

آموزش پیانو

نکته خوب دیگر اینکه بر خلاف بازی‌های رکوردی نواختن یک نت اشتباه به معنی باخت شما نیست، و مسئله زمان هم اصلا مطرح نمی‌شود. Pianist HD یک اپلیکیشن کاملا آموزش محور است که می‌خواهد در کمال آرامش و بدون هیچ اضطرابی، نواختن پیانو را یاد بگیرید. هر چند مدهایی هم وجود دارد که برای علاقه‌مندان به چالش در نظر گرفته شده‌اند.

اپلیکیشن Pianist HD یک پیانوی کامل 88 کلاویه‌ای را در موبایل شبیه‌سازی کرده، اما طبیعتا همه کلیدها در صفحه کوچک موبایلتان جا نمی‌شوند. بنابراین برای حل این مشکل می‌توانید از حالت Multiple Keyboard استفاده کنید که قسمت‌های مختلف پیانو را به صورت پله‌ای روی نمایشگر می‌آورد. این یعنی به راحتی می‌توانید همزمان با نواختن نت‌ها با دست راست، آکوردهای دست چپ را هم بگیرید.

آموزش پیانو

از همه بهتر، اگر در خانه کیبورد دارید می‌توانید از طریق کابل OTG آن را به گوشی وصل کرده و نواختن آهنگ‌های تمرینی Pianist HD را با کیبورد واقعی‌تان انجام بدهید. اپلیکیشن از فایل‌های MIDI و Karaoke هم پشتیبانی می‌کند که با بارگذاری آن‌ها بتوانید یک کنسرت تک‌نفره اجرا کنید و با ضبط اجرا از کارتان خروجی هم بگیرید.

از دیگر امکانات خوب اپلیکیشن برای نواختن پیانو هم می‌توانیم به تنظیم عرض و ارتفاع کیبورد، تغییر نوع پیانو (گرند پیانو، موزیک باکس، سینث‌سایزر و...)، ضبط آهنگ‌های MIDI، مترونوم، استفاده از آهنگ‌های ضبط شده به عنوان رینگتون و مینی‌گیم‌های چالش برانگیز اشاره کنیم.

آموزش پیانو

اما Pianist HD فقط به ساز پیانو محدود نشده. اگر به سازهای دیگر هم علاقه‌مند هستید، احتمالا خوشحال می‌شوید اگر بدانید که اپلیکیشن صدای قریب به 100 ساز دیگر را هم شبیه‌سازی کرده که نظیر این آرشیو را در اپلیکیشن دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

همه این امکانات دست به دست هم داده تا Pianist HD نه فقط یک اپلیکیشن آموزشی مطلوب، بلکه برای سرگرمی هم یک بازی فوق‌العاده باشد. این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید هر چند در این نسخه بعضی امکانات ویژه قفل هستند و با پرداخت هزینه آزاد می‌شوند.

ضمنا این نکته را هم باید اشاره کرد که بهترین تجربه شما از این اپلیکیشن، روی یک دیوایس با صفحه بزرگ مثل تبلت خواهد بود، هر چند عملکردش روی گوشی هم می‌تواند رضایتتان را جلب کند.

+Pianist HD : Piano

+Pianist HD : Piano

سازنده: Rubycell Entertainment قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی