ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر ایجاد چت روم صوتی در Spaces را برای همه کاربران ممکن می‌کند

توییتر تصمیم گرفته تا اواسط اردیبهشت‌ماه دسترسی به قابلیت چت روم صوتی «Spaces» را در اختیار کلیه کاربران خود قرار دهد. به علاوه این شبکه اجتماعی امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل و آپلود تصاویر با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷

توییتر تصمیم گرفته تا اواسط اردیبهشت‌ماه دسترسی به قابلیت چت روم صوتی «Spaces» را در اختیار کلیه کاربران خود قرار دهد. به علاوه این شبکه اجتماعی امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل و آپلود تصاویر با کیفیت 4K را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

توییتر مدت‌هاست روی توسعه چت روم صوتی Spaces کار می‌کند. ازحدود دو ماه قبل کاربران iOS چنین قابلیتی را در اختیار داشتند. اواسط اسفندماه نیز توییتر از انتشار نسخه بتا برای کاربران اندرویدی خبر داد که البته همه کاربران اندرویدی نیز به چنین قابلیتی دسترسی نداشتند و این امکان تنها برای گروه‌های خاص و خانم‌ها در نظر گرفته شده بود. اکنون به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی قصد دارد ظرف دو ماه آینده امکان استفاده از چت روم صوتی Spaces را در اختیار همه کاربران سیستم عامل اندروید و iOSقرار دهد.

کاربران در فضای چت روم صوتی می‌توانند با یکدیگر صحبت کرده و به مکالمات اتاق‌های گفتگو نیز گوش بدهند. طی چند ماه گذشته توییتر توجه ویژه‌ای به فضای چت روم صوتی نشان داده است. سال گذشته نیز امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی به مدت ۱۴۰ ثانیه را به صورت محدود در دسترس برخی کاربران خود قرار داد.

علاوه بر این توییتر امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل را برای کاربران اندرویدی و iOS فراهم می‌کند. این شبکه اجتماعی قبلا پس از بارگزاری تصویر بخش خاصی از آنرا به دلخواه کات می‌کرد. در حال حاضر امکان پیش نمایش تصاویر با اندازه کامل به صورت آزمایشی برای برخی کاربران اندرویدی و iOS آغاز شده است.

همچنین این شرکت اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی دیگری است که به کاربران این امکان را می‌دهد تصاویر با کیفیت 4K را از طریق دستگاه‌های iOS یا اندرویدی آپلود کنند. برای این منظور در قسمت Data usage در تنظیمات، گزینه‌ای برای فعال کردن آپلود تصاویر با کیفیت اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی