ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو iQOO Neo5 معرفی شد؛ موبایل گیمینگ با قیمت یک میان‌رده

ویوو از گوشی هوشمند ارزان قیمت مخصوص گیمینگ «ویوو iQOO Neo5» با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 870 کوالکام و نمایشگر با نرخ نمونه برداری لمسی 1000 هرتز رونمایی کرد. موبایل جدید این شرکت قرار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱

ویوو از گوشی هوشمند ارزان قیمت مخصوص گیمینگ «ویوو iQOO Neo5» با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 870 کوالکام و نمایشگر با نرخ نمونه برداری لمسی 1000 هرتز رونمایی کرد. موبایل جدید این شرکت قرار است با قیمت پایه 385 دلار در دسترس کاربران قرار ‌گیرد. چنین دستگاهی با مشخصات مشابه معمولا قیمتی در حدود 30 درصد بالاتر دارد.

اواخر دی‌ ماه کوالکام از سریعترین چیپست موبایل خود یعنی اسنپدراگون 870 با حداکثر سرعت هسته 3.2 گیگا هرتز رونمایی کرد تا جانشین تراشه اسنپدراگون 865 پلاس این شرکت شود.

ویوو جزو نخستین شرکت‌هایی است که گوشی هوشمند خود را با چیپست قدرتمند و جدید کوالکام به بازار عرضه می‌کند. وان پلاس نیز پیشتر اعلام کرده بود که گوشی‌های هوشمند خود را با تراشه اسنپدراگون 870 تولید خواهد کرد ولی ظاهرا ویوو سریع‌تر از وان پلاس دست به کار شده است.

ویوو iQOO Neo5 از نمایشگر 6.62 اینچی OLED و قابلیت پشتیبانی از +HDR10 بهره می‌برد که از حداکثر روشنایی 1300 نیت برخوردار است. گوشی هوشمند جدید ویوو در کنار بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 870 از نمایشگر با نرخ لمسی 1000 هرتز بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه به لطف چیپست دو هسته‌ای اختصاصی نه تنها می‌تواند نرخ تازه سازی تطبیقی 30 تا 120 هرتز را فراهم کند، بلکه حساسیت لمسی آن نیز افزایش یافته و نرخ نمونه برداری لمسی دستگاه تا 100 هرتز می‌رسد.

در پنل پشتی دستگاه، ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سونی  IMX598 در کنار دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ماکرو فوق عریض 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است.

به علاوه باید گفت گوشی هوشمند جدید مخصوص گیمینگ ویوو مجهز به سیستم خنک کننده بزرگی است و به لطف فناوری شارژ سریه باتری دستگاه در عرض 30 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. ویوو iQOO Neo5 از اسپیکرهای استریو با استاندارد Hi-Res بهره می‌برد و کاربران می‌توانند در دو حالت Game box و حالت Turbo از آن استفاده کنند.

ویوو iQOO Neo5 با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 384 دلار، نسخه دیگری با حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 415 دلار و در نهایت نسخه قوی‌تر با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 461 دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Ashrafi
    Ali Ashrafi | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    قیمت !!!

  • Ali Ashrafi
    Ali Ashrafi | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    قیمتش !!!?

مطالب پیشنهادی