ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۱۱ اولترا
موبایل

شیائومی می ۱۱ اولترا با تکنولوژی باتری انقلابی معرفی می‌شود

شیائومی قرار است در مراسم «Mega Launch» در ۹ فروردین از گوشی‌های سری می ۱۱ اولترا و پرو در کنار نسل جدید گوشی می میکس رونمایی کند. در این رویداد قابلیت‌های انقلابی نظیر اولین گوشی دنیا با دوربین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۱

شیائومی قرار است در مراسم «Mega Launch» در ۹ فروردین از گوشی‌های سری می ۱۱ اولترا و پرو در کنار نسل جدید گوشی می میکس رونمایی کند. در این رویداد قابلیت‌های انقلابی نظیر اولین گوشی دنیا با دوربین مجهز به لنز مایع و همچنین یک باتری انقلابی برای گوشی می ۱۱ اولترا را شاهد خواهیم بود.

شیائومی می ۱۱ اولترا

شیائومی برای گوشی پرچمدار می ۱۱ اولترا از باتری با آند سیلیکون-اکسیژن بهره برده و در عین حال این گوشی را با چیپ جدیدی همراه خواهد کرد. باتری جدید می ۱۱ اولترا از شارژ بسیار سریع یا عبارتی سوپر فست پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید تکنولوژی باتری Si-O2 موجب می‌شود گوشی علاوه بر امکان شارژ سریع‌تر، قطر کمتری داشته باشد. به گفته «Daniel D» مدیر ارشد بازاریابی محصولات و نیز سخنگوی بین‌المللی شیائومی، تکنولوژی باتری جدید مشابه همان فناوری است که در خودروهای برقی به کار می‌رود.

بر اساس ایده ساخت باتری سیلیکون اکسیژن، ماده سیلیکون در ابعاد نانو به الکترود منفی اضافه می‌شود. این ترکیب  از نظر تئوری در مقایسه با گرافیت ۱۰ برابر ظرفیت بالاتری دارد. اما در مورد چیپست، شیائومی به عبارت «surging» اشاره کرده است. احتمال می‌رود منظور شیائومی، نسل جدید چیپست Surge S1 باشد. این چیپست اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و کارایی در حد چیپست‌های اقتصادی آن روزهای بازار داشت .شیائومی می 5c از گوشی‌هایی بود که از این چیپست بهره می‌برد.

شیائومی می ۱۱ اولترا

در نهایت شاید هم شیائومی به یک پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) جدیدی برای لنز مایع اشاره کرده باشد؛ چرا که احتمال می‌رود چیپست اصلی این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ باشد. همچنین شیائومی احتمالا برای می ۱۱ اولترا از حافظه رم پر سرعت LPDDR5 و نیز حافظه داخلی پر سرعت UFS 3.1‌ بهره خواهد برد. گفته شده این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی با کابل و نیز ۶۷ واتی بیسیم پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ معکوس ۱۰ واتی را هم دارد. از دیگر مشخصات احتمالی باید به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ilia.tech
    Ilia.tech | ۷ فروردین ۱۴۰۰

    اگه معرفی شه کانال یوتیوب phone buff حتما باتریشو با S21 ultra مقایسع میکنه،

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی