ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین بتای عمومی اندروید ۱۲: روی کدام گوشی‌ها می‌توانید آن را تجربه کنید؟

دیشب گوگل در رویداد I/O 2021 بالاخره از اندروید ۱۲ رونمایی کرد و حالا اولین بتای عمومی آن را برای کاربران منتشر کرده، اما کدام گوشی‌های هوشمند هم اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند؟ گوگل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

دیشب گوگل در رویداد I/O 2021 بالاخره از اندروید ۱۲ رونمایی کرد و حالا اولین بتای عمومی آن را برای کاربران منتشر کرده، اما کدام گوشی‌های هوشمند هم اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند؟

گوگل این نسخه از سیستم عاملش را تنها برای گوشی‌های پیکسل منتشر نکرده، بلکه با همکاری دیگر تولیدکنندگان، کاربران محصولات شرکت‌هایی مانند وان‌ پلاس، ایسوس، ویوو و شیائومی هم می‌توانند آن را تجربه کنند.

اندروید ۱۲ از نظر طراحی تفاوت‌های زیادی با اندوید ۱۱ دارد و در کنار انیمیشن‌ها و ویجت‌های جدید، از سیستم تم هم بهره می‌برد و البته تغییراتی در لاک اسکرین هم اعمال شده‌اند. با سیستم تم، رنگ سیستم عامل با توجه به تصویر پس زمینه تغییر می‌کند که ظاهر زیباتری را برای آن به همراه دارد، البته نباید منتظر تمام تغییرات ظاهری در اولین بتای اندروید ۱۲ باشید.

گوگل با تغییرات مختلفی سعی کرده تجربه کاربری اندروید را بهبود دهد که از این تغییرات می‌توان به نوتیفیکیشن‌ها و تنظیمات سریع اشاره کرد. در بخش حریم خصوصی هم با بهبودهایی روبه‌رو هستیم که برای مثال کاربران به نشانگرهای استفاده از میکروفن و دوربین دسترسی پیدا می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه اندروید می‌توانید این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

کدام گوشی‌ها هم اکنون می‌توانند بتای اندروید ۱۲ را دریافت کنند؟

همانطور که بالاتر گفتیم در کنار گوشی‌های پیکسل، کاربران برخی محصولات شرکت‌های دیگر هم می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند که مدل آن‌ها به شرح زیر است:

چگونه بتای اندروید ۱۲ را نصب کنیم؟

برای دریافت این نسخه از اندروید کار سختی پیش روی شما قرار ندارد. اگر صاحب یکی از گوشی‌های پیکسل لیست بالا باشید، باید به این وب‌سایت بروید و پس از مشاهده موبایل‌تان در لیست دستگاه‌های مجاز، در آن ثبت نام کنید. در ادامه احتمالا یک نوتیفیکشن برای نصب جدیدترین نسخه اندروید دریافت خواهید کرد.

بتای عمومی اندروید ۱۲

اگر می‌خواهید بطور دستی این نسخه را امتحان کنید، به تنظیمات، سیستم و بروزرسانی سیستم بروید و روی گزینه بررسی آپدیت ضربه بزنید تا ببینید می‌توانید بتای اندروید ۱۲ را دریافت کنید یا خیر.

جهت اطلاع از نحوه دریافت این بتا برای گوشی‌های شرکت‌های دیگر، به این لینک بروید. در این صفحه اطلاعات مربوط به محصولات مختلف و همچنین لینک‌های مربوط به نحوه دریافت این نسخه از اندروید وجود دارد. فرایند نصب بتای عمومی اندروید ۱۲ برای هر کمپانی می‌تواند متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی