ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن جیم شو؛ برنامه کالری‌شمار، رژیم و ورزش‌های خانگی

بسیاری از افراد به صورت مستمر ورزش نمی‌کنند اما آغاز قرنطینه مصادف شد با یک ماراتن پخت کیک و شیرینی و دورکاری که بعد از دو، سه ماه نتایج خودش را نشان داد و همین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

بسیاری از افراد به صورت مستمر ورزش نمی‌کنند اما آغاز قرنطینه مصادف شد با یک ماراتن پخت کیک و شیرینی و دورکاری که بعد از دو، سه ماه نتایج خودش را نشان داد و همین باعث شد افراد بیشتری ورزش و کنترل رژیم غذایی را به برنامه‌ی زندگی خود اضافه کنند. اپلیکیشن جیم شو یکی از اپ‌هایی است که در حوزه‌ی سلامت آنلاین به عنوان کالری شمار، ارائه دهنده‌ی رژیم و ورزش در خانه فعالیت می‌کند.

در اپلیکیشن جیم‌شو امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار گرفته است که یکی از آن‌ها کالری شماری است. در بخش کالری شماری به کمک ابزارهای مخصوص و با در نظر گرفتن قد و وزن، کالری مورد نیاز بدنتان محاسبه می‌شود و طبق وزن هدف که توسط شما ثبت شده، میزان کالری مجاز برای شما نمایش داده خواهد شد.

مثل تمام اپلیکیشن‌های کالری شماری، باید هر غذایی که مصرف می‌کنید را در اپلیکیشن ثبت کنید تا میزان کالری مصرفی مصاحبه شود. در همین بخش یک آنالیز کلی هم روی مواد مغزی موجود در وعده‌های شما انجام می‌شود تا بدانید که باید برای وعده‌ی بعدی به سراغ چه غذایی بروید و مثلا چیزی را انتخاب کنید که پروتئین بیشتری داشته باشد.

اما کالری شماری تنها بخش اپلیکیشن نیست که در رسیدن به وزن ایده‌آل کمک حال کاربران است. بخش فعالیت‌های ورزشی در این اپلیکیشن پررنگ تر است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با ویدیوهایی که در بخش جیم‌شو Tv در دسترس هستند، در خانه ورزش کنند و یا اگر دانش قبلی کافی دارند از ویدیوهای یوگا و بدنسازی بهره ببرند. علاوه بر این اگر می‌خواهید برنامه‌ی ورزشی مخصوص به خود را داشته باشید هم چند گزینه پیش رو دارید.

برای دریافت برنامه‌ی تمرینی مخصوص می‌توانید علاوه بر برنامه‌های آماده موجود در اپ، مربی دلخواهتان را انتخاب کنید تا این مربی بر طبق اطلاعاتی که در پرونده‌ی سلامت شما ثبت شده، یک برنامه منحصر به فرد تهیه کند و در اختیار شما بگذارد. بدیهی است که برای دریافت برنامه باید هزینه پرداخت کنید.برای اجرای برنامه‌ی تمرینی هم می‌توانید از راهنمای صوتی و تصویری استفاده کنید تا تمامی حرکات را درست اجرا کنید.

کسی نیست که از تأثیر موسیقی خوب هنگام تمرین بی خبر باشد و یکی از امکانات خوب اپلیکیشن جیم شو همین است که آرشیوی از آهنگ‌های ایرانی و خارجی را جمع آوری کرده تا هنگام ورزش به آن‌ها گوش بدهید. با این تفاسیر می‌توان گفت که اپلیکیشن جیم شو محصولی شبیه به کرفس و مانکن است با این تفاوت که سعی کرده روی بخش ورزش تمرکز بیشتری داشته باشد و به نوعی یک اپلیکیشن همه کاره به حساب بیاید.

منطقی است که اپ هایی مثل مانکن و کرفس که تمرکز خود را بر کالری شماری معطوف کرده‌اند در این بخش قوی ‌تر عمل کنند اما مسئله اصلی این است که اگر می‌خواهید فقط به قصد کالری شماری وارد برنامه شوید و قصد دارید بدون خرید اشتراک از امکانات بیشتر بهره مند باشید، بهتر است سراغ این اپلیکیشن نروید زیرا برای ثبت هدف هم باید اشتراک تهیه کرده باشید اما اگر جزو کاربران حق اشتراک پرداز هستید و می‌خواهید امکانات ورزشی و کالری شماری را یک جا داشته باشید جیم شو گزینه‌ی خوبی است.

بنابراین نمی‌توان گفت که اپلیکیشن جیم شو به خوبی از عهده‌ی اجرای امکانات اپ بر نیامده،‌ اتفاقا در بخش ورزش و خصوصا در تسهیل کردن ارتباط مربیان و ورزشکاران قدم مؤثری برداشته اما در بخش کالری شماری و رابط کاربری نیاز به تکامل بیشتری وجود دارد تا به یک اپ کامل تبدیل شود و از طرفی هم بهتر است در بخش پرداخت تعادل بیشتری برقرار شود تا کاربران بتوانند اعتماد کافی را کسب کرده و سپس اشتراک تهیه کنند.

با این حال اگر با پرداخت اشتراک مشکلی ندارید، اپلیکیشن جیم شو با امکانات متعدد و متنوعش می‌تواند یاور خوبی برای روزهای سخت تنظیم وزن و ورزش‌های مرتب روزانه باشد. این اپلیکیشن فعلا فقط برای اندروید در دسترس است و می‌توانید از لینک های انتهای مطلب برای دانلود استفاده کنید.

جیم شو

جیم شو

سازنده: تیم جیم‌شو قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

    لطفاً ترفند ها و آموزش‌های بیشتری تو سایت قرار بدید

مطالب پیشنهادی