ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می‌آید؟

چری با اختلافی اندک از جیلی و بی ‌وای ‌دی و هاوال، یکی از برترین خودروسازان چین از نظر کیفیت فنی و ایمنی است. محصولات جدید چری علاوه ‌بر امکانات رفاهی هماهنگ با استاندارد جهانی، ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

چری با اختلافی اندک از جیلی و بی ‌وای ‌دی و هاوال، یکی از برترین خودروسازان چین از نظر کیفیت فنی و ایمنی است. محصولات جدید چری علاوه ‌بر امکانات رفاهی هماهنگ با استاندارد جهانی، ظاهر بسیار خوبی دارند و فراتر از انتظار مخاطبان کشورهای مختلف را جذب می‌کنند. بازار ایران هم در سال‌های گذشته، میزبان انواع محصولات چری بوده است. کراس ‌اورهای X22 ،X33، تیگو 5 و تیگو 7 و سدان آریزو ۵، بخش در خور توجهی از خودروهای موجود در جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهند. با این اوصاف، شاید بتوان طی سال‌های اخیر چری را مهم‌ترین برند خودروسازی چین در بازار کشورمان دانست.

تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می‌آید؟ [به روز رسانی] - تیر ۱۴۰۰

لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، تیگو 8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت.

به لحاظ فنی تیگو 8 پرو از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در متر و گیربکس 9 سرعته بهره می‌برد.

همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر بوده قرار می‌دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو 7 برای رقابت با کراس اوورهای کره‌ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو 7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد.

حال تیگو 8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می‌رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و… به رقابت بپردازد.

تیگو8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد، رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی، 6 عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و… ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا)، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است.

همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندوق عقب با حرکت پا است که از تیگو 8 پرو یک شاسی بلند مجهز می‌سازد.

علاوه بر این موارد شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس‌ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه‌ایی را در نظر خواهد گرفت.

ام وی ام تیگو ۸ پرو با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد؟ [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی شرکت خودروسازی چری رسما از ورود خودرو تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول این شرکت طی چند ماه آینده در ایران خبر داد.

"تیگو 8 پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند لوکس 7 نفره است که با طول 4722 میلی متر، عرض 1860 میلی متر، ارتفاع 1745 میلی متر و فاصله دو محور 2710 میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به وجود ایربگ های جلو، جانبی، پرده ایی، دوربین 360 درجه اچ دی و تهویه مطبوع دارای فیلتر N95 که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می کند اشاره کرد.

تیگو 8 سال گذشته در بازار چین موفق به فروش حدود 140 هزار دستگاه شد که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق می باشد. همچنین از ابتدا عرضه تیگو 8 پرو تا کنون حدود 300 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.
آن طور که از شرکت مدیران خودرو خبر می رسد این خودرو پس از اخذ تاییده های لازم و مجوز شماره گذاری تا چند ماه آینده به طور رسمی در ایران تولید و روانه بازار خواهد شد.

هنوز در مورد قیمت این محصول اظهار نظر رسمی از سوی مسئولان این شرکت نشده اما پیش بینی ها حاکی است که جدید ترین محصول کمپانی چری با قیمت بالای 1 میلیارد تومان روانه بازار خواهد شد.

ام وی ام تیگو ۸ پرو در تهران:‌ شاسی بلند جدید مدیران خودرو در حال تست فنی دیده شد [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۰

با آغاز سال ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو به بهانه تبریک نوروز، محصول جدید و کراس اوور لوکس خود را در بیلبوردهای تبلیغاتی به نمایش در آورده بود و حالا نیز ظاهرا تست‌های پیش از عرضه این محصول در تهران در حال انجام است.

اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره‌ایی لوکس در خیابان‌ها در حال گذراندن تست‌های فنی مشاهده شده است، این خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ دیده شده که متعلق به شرکت مدیران خودرو است‪ .‬

به نظر می‌رسد مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود با نام تیگو 8 پرو را به زودی راهی بازار کشور نماید که اخیرا در بازار چین و روسیه و برزیل هم مدل جدید تیگو 8 با پسوند پرو رونمایی شده است‪.‬

از مشخصات فنی و آپشن‌های این مدل اطلاعات  تائید شده‌ای در دست نیست. بر اساس اطلاعات موجود در بخش قوای محرکه چری یک موتور از سری Kunpeng برای تیگو 8 پلاس در نظر گرفته که 2 لیتر حجم دارد و به فناوری TGDI مجهز شده است. این موتور توان تولید 258 اسب بخار (192 کیلووات) قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را دارد. بر اساس بیانیه رسمی چری، بازده حرارتی این پیشرانه در نسخه بنزینی 38.2 درصد و در نمونه هیبریدی 41 درصد است.

تیگو ۸ پرو

البته هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو تیگو 8 خود را با چه آپشن و مشخصات فنی عرضه خواهد کرد اما قطعا این خودرو خود را برای رقابت با هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و رنو کلئوس آماده خواهد کرد.

از نظر اندازه چری تیگو 8 پرو دارای طول، عرض و ارتفاع 4722، 1860 و 1745 میلی‌ متری است. فاصله بین دو محور آن نیز 2710 میلی ‌متر است.

همچنین با توجه به رویه ارزش گذاری مدیران خودرو باید با احتمال قریب به یقین گفت که تیگو ۸ پرو با نرخ فعلی ارز (بالای ۲۴ هزار تومان) بیش از یک میلیارد تومان قیمت خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ahmd
    Ahmd | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    مگه ایفونه که پرو داره 😂😂😂

  • zitanix
    zitanix | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

    رقابت با سانتافه و میتسوبیشی؟ 😁

  • danial
    danial | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

    جیلی در چین خیلی بالاتر هست از چری یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرین، جیلی در حال حاضر صاحب کمپانی ولوو هست ،کلا ماشین های چینی کشور از بی کیفیت ترین کمپانی های چینه ،فقط بخاطر قیمت ارزان مشتری زیادی داره

مطالب پیشنهادی