ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده تیک تاک به قابلیت‌های جدیدی مجهز شد: رقابت جدی‌تر با لایو اینستاگرام

تیک تاک چندین قابلیت جدید پخش زنده مثل رویدادهای زمان‌بندی‌ شده و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی را به سرویس خود اضافه کرده تا این شبکه اجتماعی را به پلتفرم جذاب‌تری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

تیک تاک چندین قابلیت جدید پخش زنده مثل رویدادهای زمان‌بندی‌ شده و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی را به سرویس خود اضافه کرده تا این شبکه اجتماعی را به پلتفرم جذاب‌تری برای کاربران تبدیل کند.

بسیاری از قابلیت‌های جدید سرویس پخش زنده تیک تاک شبیه سایر سرویس‌های لایو استریم است. مثلا کاربران با کمک زمان‌بندی می‌توانند به مخاطبان خود اجازه دهند تا برای حضور در پخش زنده نوتیفیکیشن دریافت کنند. افراد همچنین می‌توانند تایمرهایی را به صورت استیکر برای ویدیوهای معمولی تیک تاک مشخص کنند تا درباره استریم‌ها اطلاع‌رسانی شود.

قابلیت جدید دیگری که به تیک تاک اضافه شده، امکان انجام پخش زنده با یک نفر دیگر است. البته این شرکت وعده داده که در آینده امکان استریم‌های بزرگ‌تر را هم فراهم می‌کند. افزون بر این، تیک تاک در حال توسعه قابلیت پرسش و پاسخی است که به میزبانان پخش‌های زنده اجازه می‌دهد بهتر با مخاطب خود تعامل داشته باشند.

کاربران حالا می‌توانند در پخش‌های زنده کلمات حساس را فیلتر کنند تا جلوی انتشار آن‌ها را بگیرند. به‌علاوه، قابلیت انتخاب مدیر برای پخش زنده فراهم شده تا مخاطبان بدرفتار را شناسایی و محدود کنند.

تیک تاک می‌گوید حالا دکمه‌ای تحت عنوان Live در فید این شبکه اجتماعی نشان داده می‌شود تا کاربران راحت‌تر از قبل بتوانند پخش‌های زنده را پیدا و دنبال کنند. نسخه‌های iOS و اندروید هم حالا از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کنند تا کاربر حتی در صورت خروج از برنامه، به تماشای پخش‌های زنده ادامه دهد.

ویژگی‌های پخش زنده تیک تاک نسبت به سرویس‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام نسبتا جدید محسوب می‌شوند، اما قابلیت‌هایی که امروز معرفی شده به این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد تا ابزارهای خوبی برای رقابت با این پلتفرم‌ها داشته باشد و بتواند به بخشی از نیاز کاربران خود برای پخش زنده محتواها و جذب مخاطب پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی