ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی NieR Reincarnation؛ فرار از قفس بزرگ

اگر می‌خواهید به سراغ بازی‌ای بروید که یک داستان خوب، فضاسازی عالی و گیم‌پلی هیجان‌انگیز داشته باشد با این مطلب همراه باشید تا با هم نگاهی به بازی NieR Reincarnation داشته باشیم. این بازی قبلا ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اگر می‌خواهید به سراغ بازی‌ای بروید که یک داستان خوب، فضاسازی عالی و گیم‌پلی هیجان‌انگیز داشته باشد با این مطلب همراه باشید تا با هم نگاهی به بازی NieR Reincarnation داشته باشیم. این بازی قبلا در ژاپن منتشر شده و به آمار دانلود میلیونی رسیده بود و احتمالا همین باعث شده که اسکوئر انیکس به فکر عرضه جهانی آن بیفتد. 

بازی NieR Reincarnation با یک فضای بی روح آغاز می‌شود و شما را با دختری آشنا می‌کند که صدایش را از دست داده و نمی‌تواند صحبت کند. این دختر در یک سرزمین سنگی از خواب بیدار می‌شود؛ جایی که سازه‌های غول پیکر تا آسمان بالا رفته‌اند و هیچ جنبنده‌ای در آن نیست.

دختر پس از کمی گشت و گذار با موجودی به نام Mama آشنا می‌شود که راهنمای او است تا ماجراجویی‌اش را در جایی به نام The Cage شروع کند و صدایش را پس بگیرد. دنیای The Cage هم پر از سازه‌های غول پیکر است و زاویه‌ها و شات‌های هر صحنه‌ی بازی به خوبی نشان می‌دهند که کاراکتر در این دنیا چقدر کوچک و ناچیز است.

همزمان با ماجراجویی در این قفس بزرگ، جزئیات بیشتری به داستان بازی اضافه می‌شوند و با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوید که هر یک بخش از روایت داستان را به دوش می‌کشند. بازی المان‌های سبک گاچا را دارد بنابراین با صرف نوعی اعتبار به خصوص و کمی شانس می‌توانید صاحب کاراکترهای متنوعی شوید.

طراحی بازی ترکیبی از سه بعدی و دو بعدی است که باعث می‌شود این محصول برای پلتفرم موبایل مناسب باشد و در ظرف محدودیت دیوایس‌ها بگنجد. گیم‌پلی عمدتا به صورت دو بعدی طراحی شده اما وقتی به نقاط مهم داستان برسید شاهد تغییر طراحی به حالت سه بعدی خواهید بود.

با تقریب خوبی می‌توان گفت که کیفیت گرافیکی بازی بالا است و این امکان را فراهم می‌کند تا بازیکنان موبایلی کیفیتی مشابه یا حداقل نزدیک به کیفیت بازی کنسول را تجربه کنند. این مسئله باعث می‌شود بازیکنان بیشتری به سراغ بازی بروند و بر همین اساس احتمالا بازی NieR Reincarnation یکی از پر طرفدارترین بازی‌های امسال باشد.

صدای کاراکترها، روایت داستان و طراحی ساده و دقیق محیط بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا نهایت لذت را از روایت داستان ببرند اما این تنها بخش بازی نیست. بازی NieR Reincarnation برای کسانی که طرفدار به خاک و خون کشیدن دشمنان هستند هم فکری کرده است و بازیکنان می‌توانند فایت‌های متعددی را در مقابل دشمنان تحربه کنند.

هر کاراکتر علاوه بر مهارت‌های معمول جنگیدن، یک توانایی ویژه دارد که از ذات کارکتر نشات می‌گیرد و دو مهارت فوق‌العاده هم به واسطه‌ی سلاح‌ هر کاراکتر به این مجموعه اضافه می‌شود. میزان سختی مبارزات تا حد زیادی به سطح کاراکترها بستگی دارد بنابراین هرچه برای ارتقای کاراکترها وقت بیشتری صرف کنید راحت‌تر از پس دشمنان بر می‌آیید.

برای آشنایی با این مهارت‌ها و توانایی‌ها می‌توانید به بخش آموزشی بازی NieR Reincarnation مراجعه کنید اما بسیاری از بازیکنان معتقدند که توضیحات این بخش کافی نیستند و نمی‌توانند راهنمای کاملی باشند. با این حساب، بهتر است انتظار کمی آزمون و خطا را هم داشته باشید.

تعادل بخش پرداخت بازی کمی به طرف کفه‌ی پرداخت درون برنامه‌ای سنگینی می‌کند اما نه تا حدی که مشکل‌ساز باشد. اما در کل می‌توان گفت که بازی NieR Reincarnation یکی از عناوین رایگان خوب در بین بازی‌های موبایل است و قطعا ارزش امتحان کردن دارد. برای دانلود بازی می‌توانید به بخش انتهای مطلب مراجعه کنید.

 NieR Reincarnation

NieR Reincarnation

سازنده: SQUARE ENIX Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 257.8/98 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی