ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گیگابایت از منبع تغذیه AORUS P1200W مجهز به نمایشگر LCD رونمایی کرد

شرکت گیگابایت از یک واحد منبع تغذیه (PSU) قدرتمند برای کامپیوترها رونمایی کرده که از یک پنل LCD بهره می‌برد. با نمایشگر منبع تغذیه AORUS P1200W می‌توانید از مصرف توان اطلاع پیدا کنید یا اینکه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

شرکت گیگابایت از یک واحد منبع تغذیه (PSU) قدرتمند برای کامپیوترها رونمایی کرده که از یک پنل LCD بهره می‌برد. با نمایشگر منبع تغذیه AORUS P1200W می‌توانید از مصرف توان اطلاع پیدا کنید یا اینکه ویدیو ببینید.

این منبع تغذیه طراحی کاملا ماژولار دارد و از کابل‌های تخت مشکی هم بهره می‌برد تا درون کیس چندان شلوغ نشود و جریان هوا هم بهبود پیدا کند.

نمایشگر LCD در یک طرف این PSU مشکی رنگ قرار گرفته و می‌توان با آن دست به شخصی‌سازی‌های زیادی زد. شما می‌توانید از طریق این نمایشگر به انرژی مصرفی، جریان، دما و داده‌های دیگر دست پیدا کنید، بنابراین می‌توان آن را ابزاری مناسب برای اورکلاک به حساب آورد.

منبع تغذیه AORUS P1200W

البته کاربردهای این نمایشگر در همینجا تمام نمی‌شود و می‌توانید آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که متن، تصاویر، فایل‌های گیف و یا ویدیوهای موردنظرتان را نشان دهد. بنابراین می‌توانید از درون کیس هم ویدیو ببینید.

از ویژگی‌های این واحد منبع تغذیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مانیتور LCD دیجیتال
  • تاییدیه ۸۰ پلاس پلاتینیوم
  • طراحی کاملا ماژولار
  • خازن‌های ۱۰۰ درصدی ژاپنی
  • ابعاد کامپکت
  • حذف گردوغبار فن
  • ۱۰ سال گارانتی

با توجه به تاییدیه ۸۰ پلاس پلاتینیوم، حتی در هنگام سنگین‌ترین کارها بهره‌وری این منبع تغذیه برابر ۸۹ درصد خواهد بود و در هنگام انجام کارهای سبک‌تر، بهره‌وری‌اش به ۹۲ درصد می‌رسد.

منبع تغذیه AORUS P1200W

در این PSU از یک فن هوشمند ۱۴۰ میلی‌متری استفاده شده که در زمان آماده بکار سیستم، عملکردش متوقف می‌شود. در هنگام انجام کارهای سبک هم عملکرد این فن ۲۰ درصد خواهد بود تا در کنار عدم ایجاد صدا، عمر PSU را هم افزایش دهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب منبع تغذیه AORUS P1200W مربوط به حذف گردوغبار می‌شود. با این قابلیت، فن با سرعت بالایی به صورت برعکس می‌چرخد تا اگر گردوغباری روی پره‌ها یا درونش جمع شده بود، از بین برود. این کار را می‌توانید بطور دستی انجام دهید یا اینکه به صورت خودکار صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی