ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۱ بدون پشتیبانی از ‌اپ‌های اندرویدی منتشر می‌شود

مایکروسافت در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) جدیدترین سیستم عاملش را منتشر می‌کند. در حالی که پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویندوز ۱۱ به حساب می‌آید، در زمان انتشار کاربران به چنین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

مایکروسافت در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) جدیدترین سیستم عاملش را منتشر می‌کند. در حالی که پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویندوز ۱۱ به حساب می‌آید، در زمان انتشار کاربران به چنین قابلیتی دسترسی پیدا نمی‌کنند.

در حالی که بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر تجربه اپ‌های اندرویدی درون ویندوز 11 هستند، ردموندی‌ها عجله‌ای برای ارائه چنین قابلیتی ندارند و به گفته «آرون وودمن»، مدیر عمومی بازاریابی ویندوز، مایکروسافت می‌خواهد از چند ماه دیگر آن را به صورت پیش نمایش منتشر کند:

«ما مشتاقانه منتظر ادامه سفرمان برای آوردن اپ‌های اندویدی به ویندوز ۱۱ و مایکروسافت استور از طریق همکاری با آمازون و اینتل هستیم. چنین کاری با یک پیش نمایش برای ویندوز اینسایدرها در ماه‌های آینده آغاز می‌شود.»

ویندوز ۱۱

با توجه به گفته وودمن، مایکروسافت از چندین ماه دیگر چنین قابلیتی را ابتدا در اختیار ویندوز اینسایدرها قرار می‌دهد و انتظار می‌رود برای مدتی در حالت آزمایشی باقی بماند. با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد کاربران معمولی در سال ۲۰۲۲ در ویندوز 11 به اپ‌های اندرویدی دسترسی پیدا می‌کنند.

در حالی که از همان روز اول انتشار ویندوز ۱۱ کاربران نمی‌توانند اپ‌های اندرویدی را تجربه کنند، همچنان قابلیت‌هایی مانند ادغام با مایکروسافت تیمز، طراحی تازه با منوی استارت بروز شده، دسکتاپ‌ها و همچنین مایکروسافت استور جدید در اختیارشان قرار می‌گیرند.

مایکروسافت ویندوز 11 را در تاریخ ۱۳ مهر منتشر خواهد کرد و این سیستم عامل به صورت یک بروزرسانی رایگان در اختیار کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 واجد شرایط قرار می‌گیرد. این سیستم عامل ابتدا در اختیار کامپیوترهای جدید قرار می‌گیرد، بنابراین تمام کاربران برای تجربه آن باید هفته‌ها و ماه‌ها صبر کنند.

ردموندی‌ها انتظار دارند تمام کامپیوترهای ویندوز ۱۰ واجد شرایط تا اواسط ۲۰۲۲ بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۱ را دریافت کنند. احتمالا تا همان زمان پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی