ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امید علوی رئیس هیئات‌مدیره انجمن بلاکچین شد

انتخابات مجمع عمومی انجمن نوآوران زنجیره بلوک (انجمن بلاکچین) با همکاری نماینده وزارت کشور پنجشنبه 18 شهریور برگزار و امید علوی با کسب 72 رای به عنوان رئیس هیئات‌مدیره این انجمن انتخاب شد. «عباس آشتیانی»، ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

انتخابات مجمع عمومی انجمن نوآوران زنجیره بلوک (انجمن بلاکچین) با همکاری نماینده وزارت کشور پنجشنبه 18 شهریور برگزار و امید علوی با کسب 72 رای به عنوان رئیس هیئات‌مدیره این انجمن انتخاب شد.

«عباس آشتیانی»، رئیس هیئات رئیسه مجمع عمومی این انجمن با اعلام اسامی دیگر اعضای هیئات مدیره انتخابی انجمن‌بلاکچین به دیجیاتو گفت: «مسعود نیلی با 62 رای، سید جواد فراهانی با 57 رای، مجید خاکپور با 56 رای، نیما نعیمی‌خواه با 56 رای به عنوان اعضلی اصلی و سروش حسینی زاده و مرتضی موذنی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین بازرس اصلی حسن رهبری و بازرس علی‌البدل آرمان بابا گل انتخاب شدند.»

آشتیانی در ادامه با بیان اینکه بر اساس رای‌گیری داخلی، امید علوی رئیس هیئات مدیره انجمن اعلام شد، گفت: «نیما نعیمی‌خواه نایب رئیس و همچنین مسعود نیلی خزانه دار انجمن اعلام شدند.»

همکاری نماینده وزارت کشور در برگزاری انتخابات

مجمع عمومی عادی انجمن نوآوران زنجیره بلوک، نیز پیش از انتخابات هیئات‌رئیسه با همکاری نماینده وزارت کشور برگزار شد. لازم به ذکر است که دستور کار این مجمع ابتدا تائید انتخابات هیئت رئیسه مجمع عمومی بود که طبق نامه کتبی وزارت کشور چهار روز زودتر از مجمع عمومی برگزار شده بود.

به گفته آشتیانی؛ این برنامه شامل چهار دستور کار از جمله گزارش، ترازنامه انجمن در سال گذشته، پیش بینی بودجه انجمن برای سال آیند، تعیین خط مشی کلی انجمن برای سال آینده، انتخاب هیئت مدیره جدید و همینطور بررسی گزارش بازرس قبلی انجمن که توسط مدیرعامل ارئه شد و همچنین گزارش رئیس هیئت مدیره جزء دستور العمل مجمع عمومی بود که پنجشنبه 17 تیرماه در دفتر انجمن برگزار شد.

همچنین انتخاباتی هم چهار روز پیش از برگزاری انتخابات هیئات‌مدیره، به منظور تعیین هیئات رئیسه انتخابات برگزار شد و بر اساس نتایج این انتخابات، عباس آشتیانی به عنوان رئیس هیئات رئیسه مجمع عمومی و همچنین عباس شرقی و علی بابک‌نیا به عنوان بازرس انتخاب شدند.

نگاهی به اهداف و برنامه‌های آینده انجمن بلاکچین

آشتیانی به عنوان رئیس وقت هیئات رئیسه انتخابات انجمن نوآوران زنجیره بلوک با اشاره به اهداف و برنامه‌هایی که کاندیداهای این انتخابات پیش از برگزاری انتخابات مطرح کردند گفت: «تمامی کاندیداهای این انتخابات بر این باورند که هرگونه قانون‌گذاری نیازمند پایه‌های علمی و محکمه پسند است. متاسفانه اظهار نظرهایی که بر پایه علمی استوار نبودند منجر به ایجاد مشکلاتی در حوزه رمز ارز شدند؛ این در حالی است که قانون‌گذاری بر اساس قوانین علمی در نهایت منجر به ایجاد قوانین کامل‌تری خواهد شد. در نهایت نیز این قوانین اثر بسیار مطلوب‌تری بر روند توسعه کسب و کارها خواهد شد.»

همچنین یکی دیگر از موضوعاتی که به گفته آشتیانی مورد توجه این کاندیداها قرار گرفته، ارائه آموزش مناسب در حوزه بلاکچین به جامعه است. این موضوع در نهایت افراد را برای شناخت پروژه‌هایی که قارچ‌گونه رشد می‌کنند و نتیجه‌ای هم در بر ندارند آماده خواهد کرد.

او با اشاره به سومین برنامه‌ای که در دستور کار اکثر کاندیداها قرار داشت گفت: «تعامل با دیگر نهادهای علمی و صنفی بخش خصوصی از موضوعات مورد توجه تمامی کاندیداها بوده است. دلیل این موضوع هم چیزی نیست، مگر نتایج مطلوبی که در پی اتحاد نهادهای مختلف بخش خصوصی شکل گرفته است.»

آشتیانی در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری امن و بدون مشکل انجمن بلاکچین ایران از هئیت مدیره قبلی برای مدیریت هزینه‌های این انجمن از محل حق عضویت و پروژه‌های آموزشی تشکر کرد و گفت: «این موضوع جای قدردانی بسیار دارد که هیئات مدیره قبلی توانست بدون هرگونه بدهی انجمن را به هیئات مدیره فعلی بسپارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی