ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر رسمی گلکسی تب A8 منتشر شد: احتمال رونمایی در آینده نزدیک

تاکنون رندرها و برخی مشخصات گلکسی تب A8، تبلت آینده و جدید سامسونگ فاش شده‌‌اند. اکنون یکی از منابع معتبر و شناخته‌شده دنیای فناوری اولین تصویر رسمی از این دستگاه را منتشر کرده که طراحی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

تاکنون رندرها و برخی مشخصات گلکسی تب A8، تبلت آینده و جدید سامسونگ فاش شده‌‌اند. اکنون یکی از منابع معتبر و شناخته‌شده دنیای فناوری اولین تصویر رسمی از این دستگاه را منتشر کرده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

اولین رندرها و مشخصات اصلی گلکسی تب A8 حدود دو ماه پیش منتشر شدند. همچنین ماه گذشته در گزارش دیگری عنوان شد که گلکسی تب 2021 A8 از صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی بهره می‌برد و قیمت آن ۲۶۰ دلار خواهد بود. اکنون زمان عرضه آن بسیار نزدیک به نظر می‌رسد و «ایوان بلس» موفق شده اولین تصویر رسمی این تبلت را پیدا و در توییتر به اشتراک بگذارد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

گلکسی تب A8

با توجه به مشخصات فاش شده، تب A8 از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. در کناره‌های این دستگاه شاهد چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتموس خواهیم بود. تبلت جدید سامسونگ همچنین از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB-C بهره خواهد برد و بدنه آن از آلومینیوم ساخته می‌شود.

در این دستگاه شاهد استفاده تراشه Unisoc Tiger T618 خواهیم بود که وجود آن در نتایج بنچمارک گیک‌بنچ تایید شده است. با این وجود احتمالا دو نسخه SM-X200 با پشتیبانی از Wi-Fi و SM-X205 با پشتیبانی از LTE روانه بازار خواهد شد.

اما سوال مهم دیگر این است که در چه زمانی می‌توان انتظار عرضه گلکسی تب A8 را داشت؟ به گفته «راس یانگ»، کارشناس صنعت نمایشگر، تولید انبوه تبلت جدید سامسونگ در اواسط دسامبر آغاز می‌شود و دستگاه‌های رده بالاتر مانند تب S8 پلاس و اولترا که از نمایشگر OLED بهره می‌برند در اواخر ماه ژانویه به مرحله تولید انبوه خواهند رسید. بنابراین رونمایی از گلکسی تب A8 در ماه ژانویه یا فوریه منطقی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی