ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد

چند ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی واچ ۴ Golf Edition را روانه بازار کرد و حالا نسخه جدیدی برای دوست‌داران گلف عرضه می‌شود. کره‌ای‌ها گلکسی واچ ۴ PXG Golf Edition را معرفی کرده‌اند که ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

چند ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی واچ ۴ Golf Edition را روانه بازار کرد و حالا نسخه جدیدی برای دوست‌داران گلف عرضه می‌شود. کره‌ای‌ها گلکسی واچ ۴ PXG Golf Edition را معرفی کرده‌اند که محصول همکاری با شرکت PXG فعال در زمینه گلف است.

این ساعت هوشمند که از ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، با یک کیف پول چرمی درجه یک با نشان PXG، یک نشان توپ گلف PXG، دو بند با نشان این شرکت و ۳ واچ فیس اختصاصی PXG عرضه می‌شود. کیف پول چرمی PXG با استفاده از چرم گاو ۱۰۰ درصد طبیعی ساخته شده است. نشانگر توپ PXG از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بند ساعت هوشمند نیز از جنس چرم درجه یک خواهد بود که حساسیتی برای دست ایجاد نمی‌کند.

همراه ساعت یک بند سیلیکونی نیز وجود دارد که می‌توان در حین تمرینات از آن استفاده کرد.

گلکسی واچ ۴ PXG Golf Edition

این ساعت هوشمند با برنامه Smart Caddie همراه شده که با اندازه‌گیری دقیق فاصله و راهنمای بیش از ۴۰ هزار زمین گلف در سراسر جهان، تجربه بی‌نظیری در حین بازی ارائه می‌دهد. واچ‌ فیس‌های PXG را می‌توان با اسکن بارکد روی جعبه دانلود و استفاده کرد. این ساعت هوشمند با دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل کوچکتر در رنگ نقره‌ای و مدل بزرگتر با رنگ مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت مدل ۴۰ میلی‌متری حدود ۵۰۵ دلار است و نسخه ۴۴ میلی‌متری نیز برچسب ۵۳۰ دلاری را روی خود می‌بیند.

این ساعت ویژه را می‌توان از سایت شرکت سامسونگ و Golping خریداری کرد. مدل جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ PXG Golf Edition از ۲۰ آبان برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. سامسونگ اعلام کرده این مدل ویژه برای گلف‌بازان طراحی شده و امیدوار است علاقه‌مندان از آن در حین ورزش لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی