ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مدیرعامل اینتل: به اوج برمی‌گردیم، عملکرد من را با گزارش‌های فصلی قضاوت نکنید

«پت گلسینگر» مدیرعامل اینتل اخیرا در گفتگویی اعلام کرده که تمرکز اصلی او روی یک برنامه پنج ساله است. از این رو، گلسینگر از مردم و سرمایه‌گذاران خواسته که عملکرد او را بر اساس گزارش‌های ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۹

«پت گلسینگر» مدیرعامل اینتل اخیرا در گفتگویی اعلام کرده که تمرکز اصلی او روی یک برنامه پنج ساله است. از این رو، گلسینگر از مردم و سرمایه‌گذاران خواسته که عملکرد او را بر اساس گزارش‌های فصلی اینتل ارزیابی نکنند و توجه بیشتری به چشم‌انداز بلند مدت شرکت داشته باشند.

مدیرعامل اینتل به تازگی در «باشگاه اقتصادی واشنگتن» حاضر شده و اظهارات جالب توجهی را مطرح کرده است. به گزارش وال استریت ژورنال، پت گلسینگر درباره رویکرد مدیریتی خود گفت: «من در یک ماموریت پنج ساله وظیفه دارم تمام بخش‌های کسب و کار را دوباره سرپا و سالم کنم. آیا این کار ظرف مدت چهار سال یا حتی کمتر انجام شدنی است؟ نه، به هیچ وجه. آیا ممکن است دوران مدیریت من به شش، هفت یا هشت سال برسد؟ اگر ایام خوشی را سپری کنیم و عملکرد سالم و مطلوبی داشته باشیم، شاید.»

بالاترین مقام اینتل افزود: «اگر بخواهید عملکرد من را بر اساس گزارش‌های فصلی ارزیابی کنید، شکست می‌خورم. [ولی] خودم می‌خواهم در یک مقیاس دو، سه یا چهار ساله در تلاش برای بازیابی شرایط یکی از مهم‌ترین شرکت‌های این صنعت ارزیابی شوم.»

مدیرعامل اینتل: به اوج برمی‌گردیم

آقای گلسینگر همچنین وعده داده که دوباره اینتل را به جمع برترین تولیدکنندگان دنیا برگرداند و ظرف چهار سال بهترین تراشه‌های جهان را بسازد. او برای محقق‌سازی این هدف اعلام کرد که در بازه زمانی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ هر سال حداقل یک واحد پردازش مرکزی (CPU) جدید معرفی می‌کند. هر کدام از این سی‌پی‌یوها قرار است فناوری ترانزیستور پیشرفته‌تری نسبت به مدل قبلی داشته باشد.

پت گلیسنگر همچنین گفته بود که می‌خواهد اینتل را به تراشه‌سازی برای سایر شرکت‌ها تبدیل کند. او در یک سرمایه‌گذاری سرسام‌آور ۱۰۰ میلیارد دلاری قصد دارد در آمریکا و سایر کشورهای دنیا کارخانه تولید تراشه بسازد و قراردادهای متعددی برای ساخت تراشه امضا کند. ارزش سهام اینتل به دنبال انتشار جدیدترین گزارش درآمد این شرکت در ماه اکتبر افت قابل توجهی را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی