ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنتلی مولینر باتور
خودرو

بنتلی مولینر باتور معرفی شد؛ یک اسباب بازی کاملا سفارشی ساز برای بزرگسالان

هرچقدر خودرو گران‌تری بخرید، قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این قابلیت‌ها روز به روز افزایش می‌یابند.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

هرچقدر خودرو گران‌تری بخرید، قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این قابلیت‌ها روز به روز افزایش می‌یابند، تا جایی که بنتلی مولینر باتور به عنوان لگو بزرگسالان شناخته شده است. مشتری می‌تواند قسمت‌های مختلف بنتلی باتور را همچون قطعات لگو کنار هم بچیند.

بنتلی مولینر باتور مدل جدیدتر و ارتقا یافته از مدل لوکس باکالار است. با توجه به قیمتی که این خودرو دارد، بنتلی به خریداران وعده داده تا قابلیت‌های شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این کابین بی‌نهایت قابل سفارشی سازی خواهد بود و به صورت دستی توسط مجموعه مولینر ساخته خواهد شد. به گفته بنتلی، مشتریان می‌توانند رنگ و پوشش هر سطح خودرو را انتخاب کنند.

بنتلی مولینر باتور

لیست موادی که برای کابین بنتلی باتور قابل انتخاب هستند نیز فوق‌العاده است. در این لیست موادی همچون طلای 18 عیار با چاپ سه بعدی قرار دارند که بنتلی مولینر باتور را به قصری متحرک از تجملات تبدیل می‌کنند. با توجه به اینکه استفاده از قابلیت‌های شخصی سازی هزینه بالایی را برای مالک به همراه دارد، بنتلی باتور را لگو بزرگسالان نامیده‌اند.

هماهنگی فنی و ظاهری بنتلی مولینر باتور

قدرت بنتلی باتور همچنان توسط موتور مشهور W12‌ بنتلی تامین می‌شود. موتور W12 بنتلی اکنون قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند. با توجه به توسعه خودروهای لوکس الکتریکی توسط لوکس‌ساز بریتانیایی، احتمالا بنتلیمولینر باتور آخرین خودرویی خواهد بود که شکوه موتور درون‌سوز W12‌ را به نمایش می‌گذارد. بنتلی از فناوری‌های بسیاری در باتور استفاده خواهد کرد تا فرمان‌پذیری و پویایی رانندگی این خودرو با محیط درونی آن هماهنگ باشد.

بنتلی مولینر باکالار

از نظر طراحی داخلی و خارجی، بنتلی مولینر باتور چیزی بیش از جایگزین مدل باکالار خواهد بود. فرآیند طراحی این خودرو توسط مدیر ارشد طراحی بنتلی یعنی آندریاس مینت مدیریت می‌شود. این خودرو براساس زبان طراحی جدید بنتلی توسعه خواهد یافت که ویژگی آن استفاده از کنتراست برای ایجاد تعریف جدید از برند است. زبان طراحی جدید بنتلی در خلق خودروهای الکتریکی این برند به کار گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی