ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

نیروی دریایی آمریکا: ویدیوهای زیادی از UFOها داریم، اما آن‌ها را منتشر نمی‌کنیم!

هرچند سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده وجود ویدیوهای بیشتر از UFOها را تایید کرده، اما به دلیل حفاظت از امنیت ملی منتشر نخواهند شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

به گفته سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، این سازمان ویدیوهای دیده نشده‌ای از اشیای ناشناس پرنده (UFO) در اختیار دارد، اما آن‌ها را به‌صورت عمومی منتشر نمی‌کند، زیرا به امنیت ملی آسیب می‌رسانند.

چنین ادعایی در پاسخ به درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) ارائه شده توسط سایت شفافیت دولتی The Black Vault اعلام شده که قبلا نیز هزاران صفحه از اسناد مربوط به اشیای ناشناس پرنده را از طریق درخواست‌های FOIA دریافت و در اختیار سازمان اطلاعات مرکزی (CIA) و سایر سازمان‌های دولتی قرار داده بود.

UFO

Black Vault درخواست FOIA خود را در آوریل سال 2020 به نیروی دریایی ایالات متحده ارائه کرده بود. تنها یک روز پس از آن که نیروی دریایی، اصالت ویدیوهایی که توسط دوربین‌های مادون قرمز چند هواپیمای ارتش آمریکا گرفته شده بود را تایید کرده بود.

در درخواست Black Vault از نیروی دریایی خواسته شده تا اکنون تمام ویدیوهای مرتبط با UFOها را منتشر کند.

حالا، بیش از دو سال از زمان درخواست آن گذشته و نیروی دریایی، با نامه‌ای وجود ویدیوهای بیشتر از اشیای ناشناس پرنده را تایید و درخواست تحویل آن‌ها را به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی رد کرده است.

بیانیه نیروی دریایی ایالات متحده درباره UFO ها

«گرگوری کیسون»، معاون دفتر FOIA نیروی دریایی در جوابیه این سازمان نوشت:

«انتشار این اطلاعات به امنیت ملی آسیب می‌رساند، زیرا ممکن است اطلاعات ارزشمندی را در مورد عملیات، آسیب‌پذیری‌ها و یا قابلیت‌های وزارت دفاع/نیروی دریایی در اختیار دشمنان قرار دهد. هیچ بخشی از ویدیوها را نمی‌توان برای انتشار جدا کرد.»

UFO

کیسون همچنین در ادامه اضافه کرد که نیروی دریایی تنها به این دلیل سه ویدیوی قبلی را از رده‌بندی محرمانه خارج کرده که آن‌ها قبلا در رسانه‌ها منتشر شده بودند و «به‌طور گسترده در حوزه عمومی مورد بحث قرار گرفته بودند.»

نکته قابل‌توجه اینکه نیروی دریایی در پاسخ به درخواست The Black Vault هیچ تلاش برای پنهان کردن وجود ویدیوهای بیشتر از اشیای ناشناس پرنده نکرد. بنابراین کاملا مشخص است که اسناد جدیدی درباره این اشیا ناشناس در آرشیو نیروی دریایی وجود دارد، اما هیچ اطلاعاتی درباره آن‌ها به بیرون درز نکرده است.

اگر دوست داشتید می‌توانید این مطلب را با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yosof
    yosof | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

    میدونیم با این موجودات (شیطان) ارتباط دارید

مطالب پیشنهادی