ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با WeMail ایمیل های خود را در محیطی ساده با طراحی متریال بخوانید

جیمیل تنها گزینه موجود برای ارسال و دریافت ایمیل نیست و آخرین آنها هم با طراحی متریال نخواهد بود. کمی که در اینترنت به جستجو بپردازید، اپلیکیشن های خوبی را برای این منظور خواهید یافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

جیمیل تنها گزینه موجود برای ارسال و دریافت ایمیل نیست و آخرین آنها هم با طراحی متریال نخواهد بود. کمی که در اینترنت به جستجو بپردازید، اپلیکیشن های خوبی را برای این منظور خواهید یافت که زیر سایه بزرگ گوگل پنهان شده اند.

WeMail یکی از این گزینه هاست که با طراحی زیبای متریال و رابط کاربری ساده، تلاش کرده تا وارد رقابتی دشوار و البته نابرابر با اپلیکیشن های جیمیل و اینباکس شود.

در ادامه مطلب به بررسی قابلیت های اختصاصی WeMail خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

جیمیل و اینباکس، سرویس های نامه رسان گوگل به قدری در ارائه امکانات به کاربران خود قدرتمند ظاهر شده اند که شاید مجالی برای عرض اندام سایر اپلیکیشن ها باقی نماند. اما هنوز هم اپلیکیشن هایی مثل WeMail هستند که با ارائه امکاناتی جزئی اما متفاوت برای خودشان طرفدارانی دست و پا کنند.

WeMail از لحاظ رابط کاربری و ساختار تا حد زیادی به جیمیل و اینباکس شباهت دارد. با ورود به آن، قادرید حساب ایمیل های یاهو، آتلوک، جیمیل و AOL خود را به آن متصل کرده و کلیه نامه های الکترونیک دریافتی تان را به صورت یکجا مشاهده کنید.

WeMail 2

امکاناتی مثل جمع آوری ایمیل های یک نفر در یک بسته و استفاده از اشاره برای انتقال ایمیل ها به آرشیو را پیش تر در نامه رسان های گوگل دیده بودیم؛ با این حال خصوصیات کوچکی در WeMail آن را از رقبای گوگلی اش متمایز کرده است.

اولا فضای ارسال و دریافت نامه الکترونیکی در WeMail شبیه اپلیکیشن های ارتباطی مثل واتس اپ طراحی شده، بنابراین نامه رسانی در آن همانند یک محیط چت و بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود.

تفاوت بعدی مربوط به بخش Attachment هاست که در WeMail دارای منوی اختصاصی شده، بدین صورت که با وارد شدن به آن قادرید تمام فایل های پیوستی اعم از تصاویر، ویدئو، فایل های ورد و ... در تمام ایمیل های دریافتی تان را به صورت یکجا مشاهده کرده و به جستجو در میان آنها بپردازید.

WeMail 3

قابلیت متمایز دیگر، امکان استفاده از پیام های صوتی برای پاسخ به ایمیل هاست که به سادگی اپلیکیشنی مثل وایبر یا واتس اپ، قادر به ضبط و ارسال آن به طرف مقابل خود هستید.

ضمن اینکه بخشی مجزا به نام Note to Self در این اپلیکیشن برای فایل های شخصی شما در نظر گرفته شده است که در آن می توانید تصاویر، ویدئو، متن های مهم و پیام های صوتی را از محیط اینباکس تمام حساب های کاربری تان به آن منتقل کرده و برای سهولت دسترسی در آینده آرشیو کنید.

WeMail انحصارا برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و علیرغم امکانات کمتر خود نسبت به جیمیل و اینباکس، از جمله ابزارهای رایگانی است که می تواند جایگزین مناسبی برای سرویس های پیام رسانی گوگل محسوب گردد.

WeMail

WeMail

سازنده: Kale Interactive, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    ببخشید منظور از متریال چیه ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی