ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC به زودی از میان ۵۰ شرکت برتر بورس تایوان حذف خواهد شد

پیش از اینکه سامسونگ دنیای اندروید را در دستان خود گیرد، اچ تی سی یکی از محبوب ترین سازندگان تلفن های هوشمند به شمار می رفت، تا جایی که شرکت تایوانی موفق شده بود در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

پیش از اینکه سامسونگ دنیای اندروید را در دستان خود گیرد، اچ تی سی یکی از محبوب ترین سازندگان تلفن های هوشمند به شمار می رفت، تا جایی که شرکت تایوانی موفق شده بود در سال ۲۰۱۱ عنوان برترین فروشنده اسمارت فون در بازار ایالات متحده را از آن خود نماید.

حال اما دست روزگار چرخیده و اوضاع روز به روز، تلخ تر می شوند به کام شرکتی که ادعای بهترین طراحی را دارد. ماه گذشته نوشتیم که تحلیلگران، دیگر ارزشی برای برند HTC قائل نبوده و از آنجایی که این شرکت ۱.۵ میلیارد پول نقد در حسابش دارد، ارزش کلی اش را برابر با همان ۱.۵ میلیارد دلار برآورد کرده اند.

اکنون ولی خبرهای دیگری از سوی رسانه های تایوانی به گوش می رسد؛ اچ تی سی، در تاریخ ۲۹ سپتامبر - هفتم مهر ماه از میان ۵۰ برند با ارزش در بازار بورس تایوان حذف خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نام این شرکت را البته باز هم می توان در بازار بورس تایوان دید اما در میان ۱۰۰ شرکت اول باید دنبالش بگردید. لازم به ذکر است که رسانه های این کشور اعلام نموده اند که ۵۰ شرکت اولی که در بازار بورس نامشان آمده، دارای ۷۰ درصد ارزش کل بازار بورس تایوان هستند و ۵۰ شرکت بعدی (از ۵۰ تا ۱۰۰)، صرفا تشکیل دهنده ۲۰ درصد از ارزش بازار بورس کشور یاد شده هستند.

Screen-Shot-2015-09-06-at-19.11.01-e1441537940562

در روزهای گذشته همچنین خبر رسیده بود که شرکت مورد اشاره، تصمیم دارد ۱۵ درصد از نیروی کار خود را تعدیل نماید تا به این شکل، از بار هزینه هایش بکاهد. در حال حاضر، اذعان گشته که HTC می خواهد تمرکز ویژه خود را بر روی توسعه، تولید و فروش تلفن های هوشمند پرچمدار قرار دهد چرا که این موبایل ها، از سودآوری بیشتری برخوردار بوده و شرکت مورد بحث با فروش چند موبایل موفق به شکل پی در پی، خواهد توانست اوضاع نابسامان فعلی اش را تا حد زیادی بهبود بخشد.

در این میان باید اشاره کرد که خارج شدن اچ تی سی از لیست ۵۰ شرکت برتر در بورس تایوان، هیچ پیامد منفی یا محدودیتی را در بر نخواهد داشت اما مشخصا باز هم می تواند تبدیل به یک بار روانی منفی دیگر برای مدیران این شرکت و البته تصورات منفی برای کاربرانی که می خواهند به آن اعتماد کرده و محصولاتش را بخرند شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Afzal
    Afzal | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    فقط عيبي ک داشت HTC این بود که کانکشن نميشد ولي در کل بی نظيره

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    ایشالا خبر ورشکستی اپل بیاد.چطوری اینو میگید؟رفتن اچ تی سی یعنی رفتن کیفیت ازبازار

  • ناشناس
    ناشناس | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    انشالله خبر برشکست شدش بیاد

    • shhahram90one@gmail.com
      shhahram90one@gmail.com | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

      خدا نکنه ورشکست شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی