ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Fingerprint AppLock؛ قفل کننده اپلیکیشن ها با امکان تشخیص اثر انگشت

اگر تلفن هوشمند شما فاقد حسگر اثر انگشت است، احتمالا دوست داشته اید که یک بار این قابلیت را امتحان کنید. خوشبختانه با اپلیکیشن Fingerprint AppLock این امکان برای شما مهیا شده. این ابزار قفل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر تلفن هوشمند شما فاقد حسگر اثر انگشت است، احتمالا دوست داشته اید که یک بار این قابلیت را امتحان کنید. خوشبختانه با اپلیکیشن Fingerprint AppLock این امکان برای شما مهیا شده.

این ابزار قفل کننده اپلیکیشن ها با استفاده از دوربین اصلی موبایل، از انگشتان شما یک تصویر کلوزآپ تهیه کرده و از اثر انگشت یک الگوی منحصر به فرد می آفریند. پس از انجام این کار با گرفتن انگشت خود به سمت دوربین، اثر انگشت تشخیص داده شده و مجوز ورود به اپلیکیشن های قفل شده برای شما صادر خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار با Fingerprint AppLock بسیار ساده است. هنگامی که برای اولین بار به آن وارد می شوید، اپلیکیشن شما را وارد پروسه اسکن اثر انگشت می کند و در ابتدا از شما می خواهد که از میان ده انگشت دست های راست و چپ، یکی را برگزینید.

با انتخاب یک انگشت مشخص، حالا باید آن را در مقابل دوربین اصلی موبایل قرار دهید تا اپلیکیشن به طور خودکار چند تصویر ماکرو از آنها تهیه کند. با این کار، اپلیکیشن اثر انگشتتان را آنالیز کرده و الگوهای آن را به خاطر می سپارد.

Finger Print 2

نکته غافلگیرکننده اینجاست که اپلیکیشن مذکور با وجود روشی که روی کاغذ کاملا غیر عملی است، کار خود را به خوبی و با دقتی بالا انجام می دهد. هر چند برای محکم کاری، امکان تعریف پترن و رمز عبور برای دسترسی به اپلیکیشن های قفل شده هم در آن گنجانده شده است.

Fingerprint AppLock اولین اپلیکیشنی است که بر خلاف دیگر نمونه های تقلبی، به معنای واقعی قادر به تشخیص اثر انگشت هاست. این محصول نرم افزاری به طور رایگان عرضه شده، اما برای حمایت از توسعه دهنده و ایده خلاقانه اش می توانید نسخه 1.99 دلاری آن را خریداری کنید.

Fingerprint AppLock

Fingerprint AppLock

سازنده: SUXD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حسین
    حسین | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    من وقتی برای برنامه ای قفل میزارم قفل نمیشه

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    عملکردش با توجه به طرز کار سادش شگفت انگیزه و به جز مورد clear data هیچ ایرادی مشاهده نکردم.البته رابط کاربریش به نسبت امکانات فوق العادش افتضاح بود :\

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی