ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ SuperRetro16؛ شبیه ساز کنسول خاطره انگیز سوپر نینتندو در اندروید

یکی از بزرگترین لذت های استفاده از تلفن های هوشمند، بازی کردن بازی های کنسول های قدیمی در آنهاست. باورکردنی نیست که این روزها یک اسمارت فون کوچک و سبک قادر به اجرای بازی هایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

یکی از بزرگترین لذت های استفاده از تلفن های هوشمند، بازی کردن بازی های کنسول های قدیمی در آنهاست. باورکردنی نیست که این روزها یک اسمارت فون کوچک و سبک قادر به اجرای بازی هایی است که زمانی برای اجرا، به یک کنسول بزرگ و سنگین، کارتریج و تلویزیون احتیاج داشتند.

برای تجدید خاطرات با کنسول های قدیمی، نیاز به نصب اپلیکیشن های شبیه ساز دارید. SuperRetro16 بازی های فاتح نسل چهارم کنسول های خانگی یعنی سوپر نینتندو را برایتان شبیه سازی کرده تا از تجربه مجدد عناوین کلاسیکی مثل ماریو، دانکی کونگ و زلدا حظ کافی را ببرید.

One 11

اپ های شبیه ساز سوپر نینتندو در گوگل پلی کم نیستند، اما چیزی که SuperRetro16 را در نزد عاشقان نوستالژی و رترو گیمرها خاص می کند رابط کاربری استثنائی آن است که در آن دسته سوپر نینتندو به زیبایی شبیه سازی شده تا هم در حالت افقی و هم عمودی، هنگام بازی کردن حسی همانند گرفتن دسته این کنسول در دست داشته باشید.

برای استفاده از این اپ و اجرای بازی های قدیمی، لازم است که در ابتدا فایل ROM بازی مورد نظرتان را از سورس های مختلف دانلود و از حافظه داخلی یا SD موبایل در شبیه ساز بارگذاری کنید. برای این منظور ما دو وبسایت CoolROM و ROM-World را به شما پیشنهاد می کنیم که آرشیو بسیار عظیمی از بازی های کنسول سوپر نینتندو را در بر گرفته اند.

SuperRetro16 به عنوان یک اپ شبیه ساز، امکانات بسیار ایده آلی را در اختیارتان قرار داده. ذخیره بازی ها در فضای ابری، وارد کردن رمزهای تقلب، حالت توربو برای افزایش سرعت بازی، پشتیبانی از ماوس و کنترلرهای خارجی و حالت مالتی پلیر از طریق وای فای یا بلوتوث از امکانات فوق العاده ای هستند که با این اپ بدست خواهید آورد.

اگر دلتان هوای کنسول های قدیمی را کرده، همین حالا SuperRetro16 را نصب کنید و از تجدید خاطرات با آن لذت ببرید.

SuperRetro16

SuperRetro16

سازنده: Neutron Emulation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    نسبت به happy bay هیچه....کافیه فقط یه بار از happy bay استفاده کنی....احتیاج به رام نداره دانلود داره و خیلی امکانات...در ضمن بازی های 5 کنسول رو داره ...از هر کنسول هزاران بازی داره

مطالب پیشنهادی