ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد جدید هفته آینده معرفی خواهد شد

هفته آینده در تاریخ 6 مه برابر با 17 اردیبهشت ماه، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو سوئدی DICE قرار است آینده سری بتلفیلد را به نمایش گذارند. شنبه آینده، راس ساعت 00:30 بامداد، ساعت شمار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

هفته آینده در تاریخ 6 مه برابر با 17 اردیبهشت ماه، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو سوئدی DICE قرار است آینده سری بتلفیلد را به نمایش گذارند. شنبه آینده، راس ساعت 00:30 بامداد، ساعت شمار قرار گرفته روی وبسایت بتلفیلد به پایان می رسد و احتمالا همزمان با آن، شاهد انتشار تریلر ابتدایی بتلفیلد جدید (که احتمالا بتلفیلد 5 باشد) خواهیم بود.

همزمان، لارس گوستاوسون به عنوان کارگردان خلاق و الکساندر گروندال به عنوان تهیه کننده این اثر قرار است پیرامون آینده سری بتلفیلد صحبت کنند و به ما از نقشه های تیم شان برای پیش بردن فرانچایز بتلفیلد بگویند.

الکترونیک آرتز از ماه ها پیش ساخت بتلفیلد جدید را اعلام کرده بود و همین چندی پیش نیز اولین تیزر تایتانفال 2 را به نمایش گذاشت. گویا این کمپانی قصد دارد امسال با 2 عنوان قدرتمند به استقبال اکتیویژن و سری رو به افول Call of Duty برود.

شایعات حاکی از آن هستند که بتلفیلد جدید به دوران جنگ جهانی باز خواهد گشت اما با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از عرضه بتلفیلد 4 گذشته و سال پیش با بتلفیلد هاردلاین تجربه ای متفاوت کسب کردیم، بعید است بتلفیلد 5 بخواهد از حال و هوای دو بتلفیلد شماره دار قبلی فاصله بگیرد.

از نگاه شما کدام یک از این عناوین امسال قوی تر خواهند بود؟ بتلفیلد، کال آو دیوتی یا تایتانفال؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی