ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در «استادیوم بی حد و مرز» نایکی می توانید با نسخه دیجیتالی خودتان رقابت کنید [تماشا کنید]

هر دونده ای تمایل دارد تا رکورد قبلی اش را بهبود دهد و در این مسیر چه چیزی بهتر از رقابت کردن با خود است؟ پاسه این سؤال را نایکی با ساخت «استادیوم بی حد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

هر دونده ای تمایل دارد تا رکورد قبلی اش را بهبود دهد و در این مسیر چه چیزی بهتر از رقابت کردن با خود است؟ پاسه این سؤال را نایکی با ساخت «استادیوم بی حد و مرز» در فیلیپین می دهد؛ جایی که دوندگان می توانند با آواتار دیجیتالی خود به رقابت بپردازند.

گفتنی است دوندگان به منظور رقابت با خود می بایست یک سنسور شناسایی مبتنی بر امواج رادیویی را به کفش خوود متصل کرده و یک دور کامل با آن بدوند. پس از آنکه زمان دور نخست به ثبت رسید، یک آواتار دیجیتالی روی نمایشگرهای LED که در سرتاسر مسیر نصب شده اند، ظاهر خواهد شد و اطلاعاتی نظیر نام دونده و تعداد دورهای زده شده را نشان می دهد.

سرتاسر مسیر 200 متری این استادیوم دارای نمایشگرهای LED بوده که یک آواتار دیجیتالی از خودتان را به شما نمایش می دهد

لازم به ذکر است مسیر 200 متری مورد اشاره با همکاری آژانس تبلیغات بین المللی Bartle Bogle Hegarty ساخته شده و به شکلی طراحی شده که یادآور کف کفش LunarEpic نایکی است. نکته دیگر این است که هنوز مشخص نیست کمپانی مورد اشاره تا چه موقعی از «استادیوم بی حد و مرز» بهره برداری خواهد کرد و یا اینکه آن را به دیگر نقاط کره زمین هم خواهد آورد یا خیر.

ناگفته نماند «استادیوم بی حد و مرز» نایکی نخستین تلاش کمپانی در استفاده از فناوری های جالب توجه در این صنعت نبوده و پیشتر هم در جاکارتای اندونزی از یک نمای ساختمان برای نمایش زنده داده های مربوط به سرعت و مکان شرکت کنندگان در مسابقه ای بهره برده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی