ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون X
تکنولوژی

عرضه دیرهنگام آیفون X، اثری منفی بر فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس خواهد داشت

آیفون های جدید اپل، در سه مدل 8، 8 پلاس و X در 21 شهریور ماه معرفی شدند و همان طور که اپل نیز پیش بینی کرده بود بسیاری از علاقه مندان، منتظر فعال شدن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

آیفون های جدید اپل، در سه مدل 8، 8 پلاس و X در 21 شهریور ماه معرفی شدند و همان طور که اپل نیز پیش بینی کرده بود بسیاری از علاقه مندان، منتظر فعال شدن امکان پیش خرید آیفون X هستند که قرار است دیرتر به بازار عرضه شود. حالا بر اساس گزارش شرکت «KGI Securities» به نظر می رسد موکول شدن امکان ثبت سفارش آیفون X به 5 آبان در نهایت به ضرر آیفون 8 تمام می شود.

آیفون 8 و 8 پلاس بر خلاف روال معمول، از 1 الی 2 هفته پس از سفارش برای خریداران ارسال می شوند

پیش سفارش آیفون 8 و 8 پلاس از 24 شهریور شروع شده و همچنین در گزارشات «KGI Securities» مشخص شده با وجود اینکه معمولاً  آیفون های جدید در 3 الی 6 هفته پس از سفارش گذاری، برای خریداران ارسال می شوند، ولی این بار قرار است بیشتر آیفون های 8 و 8 پلاس خریداری شده در 1 الی 2 هفته پس از پیش خرید ارسال شوند. در نتیجه این تحویل زود هنگام نیز موجب طولانی تر شدن فاصله عرضه نسخه X نسبت به دو مدل دیگر می شود.

همچنین لازم است اشاره کنیم قبل تر «KGI Securities» اعلام کرده بود به دلیل محدودیت های تولید قطعات دوربین و صفحه نمایش لبه تا لبه، عرضه محدود آیفون 10 تا انتهای سال 2017 محتمل است.

لازم است اشاره کنیم که بالاتریم مدل آیفون 8 پلاس تنها 50 دلار از مدل پایه آیفون X ارزان تر است. در نتیجه، مسئله اختلاف قیمت کم و امکانات ویژه آیفون X، نسبت به نسخه های 8 و 8 پلاس برای بسیاری از طرفداران اپل به حدی قانع کننده است که برای آن هیجان زده شوند و منتظر عرضه اش بمانند. ولی فراموش نکنیم که بسیاری از کاربرانی که برای خرید اسمارت فون های جدید اپل عجله دارند، به ناچار مدل های 8 و 8 پلاس را خریداری می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    در حواب به ۱۲۳۴۵۶ .
    کاش میفهمیدی همه دارایی به پول نیست .

  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    درجواب ۱۲۳۴۵۶

    میدونی مدیرعامل اپل وقتی دو گوشی آیفون دست شما به عنوان ایرانی ببینه چی با خودش میگه...؟ نمیدونی و نخواهی دونست.....?

  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    ما ملت ایران به جز عده‌ای کم، میفهمیم که یه گوشی باشه نباشه مهم نیست... مهم اینه که عزتمون حفظ بشه... خدایا اندک افراد بیسوادی که عزت کشور را درک نکردن هدایتشون کن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی