ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Muse Art Lock Screen، آثار نقاشی کلاسیک را به قفل صفحه نمایش خود بیاورید

اگر علاقه مند به آثار نقاشان بزرگی همچون پیکاسو، دالی و ون‌گوک هستید و از بازدید موزه ها و خیره شدن به تابلوهای نقاشی لذت می برید، شاید بدتان نیاید که هر روز یکی از آنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر علاقه مند به آثار نقاشان بزرگی همچون پیکاسو، دالی و ون‌گوک هستید و از بازدید موزه ها و خیره شدن به تابلوهای نقاشی لذت می برید، شاید بدتان نیاید که هر روز یکی از آنها را در قفل صفحه نمایش موبایلتان هم ببینید.

Muse Art Lock Screen هر بار که صفحه را خاموش و روشن می کنید، یکی از آثار ارزشمند نقاشی را به نمایش در می آورد و در واقع گجت شما را به یک موزه زنده تبدیل می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Muse Art Lock Screen، هر بار که صفحه را روشن و خاموش می کنید، یک اثر نقاشی متفاوت را از میان آرشیو عظیم صد هزارتایی اش برای شما به نمایش در می آورد و از این حیث، یک گالری نقاشی کامل است. پس از نصب این اپ، می بایست برای خود یک حساب کاربری بسازید. شاید بپرسید چرا باید برای یک اپ قفل صفحه چنین کاری انجام داد؟

هر نقاشی حاوی اطلاعاتی از قبیل نام تابلو و صاحب اثر است و هر کدام را که پسندیدید هم قادرید به علاقه مندی هایتان اضافه کنید. بعدا با ورود به منوی اپلیکیشن و پروفایل کاربری، می توانید از قسمت My Gallery با دقت بیشتری به آنها بنگرید. اینجاست که پروفایل Muse کاربرد خود را نشان می دهد.

Muse Art Lock Screen 2

کلیه نقاشی ها را می توانید به صورت افقی و عمودی مشاهده کرده و حتی تا حد مشخصی رویشان زوم نمایید. این نقاشی ها از آرشیو مجلات معتبری چون نیویورک تایمز و بریتیش موزیم تأمین می شوند، و اگر دوست داشته باشید قادرید با ورود به منوی Browse و Artists، به طور دستی و بدون نیاز به قفل صفحه در میان آنها جستجو کنید و از آنها یک گالری شخصی بسازید.

این گالری شخصی را نیز بعدا می توانید از طریق اینستاگرام یا واتس اپ، بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. Muse Art Lock Screen در اکثر گجت های اندرویدی قابل اجراست و علاوه بر ارزش هنری بالایی که دارد، می تواند به خوبی قفل صفحه نمایش موبایل شما را از یکنواختی و بی روحی دربیاورد. توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

Muse Art Lock Screen

Muse Art Lock Screen

سازنده: Muse قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kamyab98
    kamyab98 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خوشم اومد :)

  • دونباله رو
    دونباله رو | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نکسوس ۵
    چقدر زیباست

    • علیرضا
      علیرضا | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      برا همینه که پیشنمایش تقریبا همه اپلیکیشین ها را روی nexus5 می بینیم.خدارا شکر میکنم که منم یدونشو دارم.D;

مطالب پیشنهادی