ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تایتانفال جدید برای کشورهای آسیایی در راه است

بازار بازی های ویدیویی در آسیای شرقی، به گونه ای متفاوت گیمرهای مشتاق را به سوی خود جلب می کند. مردم در کشورهایی نظیر چین و کره بیشتر به انجام بازی های رایگان (Free-to-Play) می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۰

بازار بازی های ویدیویی در آسیای شرقی، به گونه ای متفاوت گیمرهای مشتاق را به سوی خود جلب می کند. مردم در کشورهایی نظیر چین و کره بیشتر به انجام بازی های رایگان (Free-to-Play) می پردازند و ناشرهای بزرگ منطقه ای سعی می کنند با بومی سازی بازی های مطرح جهان، سود خوبی به دست آورند.

شرکت Nexon که چندی پیش ورژن مخصوص و رایگانی از Counter-Strike با محوریت زامبی ها تولید کرده بود، حالا به سراغ الکترونیک آرتز و سری بازی محبوب Titanfall رفته است.

تایتانفال جدیدی که Nexon ناشر منطقه ای آن خواهد بود، قطع به یقین Titanfall 2 نیست و احتمالا براساس نسخه اول تایتانفال ساخته و به صورت رایگان برای پی سی منتشر خواهد شد. البته هیچ کدام از این اطلاعات به صورت رسمی اعلام نشده اند اما از بیانیه الکترونیک آرتز و نکسون می توان اینگونه برداشت کرد.

در بیانیه منتشر شده توسط این دو شرکت آمده است: «ما چشم انتظاریم تا با تیم های با استعداد در Respawn و الکترونیک آرتز کار کنیم و از تخصص Nexon در زمینه بازی های رایگان استفاده نماییم تا بازی آنلاین درگیرکننده و جدیدی بر اساس Titanfall برای بازار آسیا بسازیم».

اولین نسخه از Titanfall برای پی سی، اکس باکس وان و اکس باکس 360 منتشر شد اما الکترونیک آرتز از نتیجه قرارداد با مایکروسافت چندان راضی نبود و حالا قصد دارد نسخه دوم را برای کنسول سونی هم منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن
    محسن | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    سلام داش چه خبر داداشم با همون ۴میلیون می تونی یه سیستم گیمینگ قدرتمند داشته باشی

  • رایموند
    رایموند | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    درود...عالیه...من با سیستم 2010 نمی تونم بازی جدید انجام بدم...حیف...باید 10 میلیون تومان خرج سیستم گیمری قدرتمند همراه با مانیتور کنم...

مطالب پیشنهادی